دیدار مدیر کل و معاونین کمیته امداد لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان

دیدار مدیر کل و معاونین کمیته امداد لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان
اسفند 13, 1398
468 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، به‌مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان روز سه‌شنبه،13اسفندماه با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی‏ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، به‌مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان روز سه‌شنبه،13اسفندماه با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی‏ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد ضمن خسته نباشید و خداقوت به کارکنان مجموعه کمیته امداد ،‌ عنوان کرد ؛ خدمت رسانی در کمیته امداد یک هدیه است از جانب ولی امر مسلمین حضرت امام راحل که همچنان ادامه دارد لذا تقدیر و تشکر می کنم خدمت همه عزیزانی که پیدا و پنهان در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش صادقانه خودشان را عرضه می کنند.

شاهرخی عنوان کرد ؛ امام صادق علیه السلام در حدیثی می فرماید : برآوردن حاجت انسان مومن افضل از ده بار طواف مستحبی خانه خداست لذا کسانی که در این مجموعه کار می کنند مشمول این رحمت خداوند هستند.

امام جمعه خرم آباد متذکر شد ؛ طبق دستورالعملی که رهبری فرمودند ، تعامل با مددجویان در این مجموعه بایستی توأم با رفعت ، مهربانی و اخلاق اسلامی باشد زیرا اینچنین نگاهی در آموزههای دینی ما تاکید شده است.

 وی در ادامه بر حسب ظرفیتی که در استان وجود دارد ، عنوان کرد ؛ کمیته امداد باید به سمت یک درآمد پایداری حرکت کرده و ایجاد اشتغال نماید . استان لرستان ، استانی چهار فصلی است و ما می‌توانیم بر اساس این ویژگی کارآفرینی کنیم .

حجت الاسلام شاهرخی ضمن برشمردن مسئله فرهنگی به عنوان دغدغه جامعه ، تصریح کرد ؛ بایستی برای فرزندان مددجویان و جوانان آنها ، برنامه های فرهنگی داشته باشیم و بحث فرهنگی را به طور جدی در آنها پیگیری کنیم جوانان سرمایه‌های کشور هستند و همانطور که دشمنان برای ضربه زدن به آنها برنامه دارند ما بایستی برای رشد و تعالی آنها برنامه های مناسب فرهنگی و دینی ارائه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به سیل اخیر در نورآباد ، متذکر شد ؛ با توجه به سیل چند وقت اخیر در نورآباد و حضور دستگاه‌هایی که پایه کار آمدند ، از جمله ستاد اجرایی فرمان امام ، انتظار می‌رود که کمیته امداد نیز سرکشی و نیازسنجی متناسب را به عمل آورد . همچنین با توجه به تمرکز رسانه‌ها بر روی ویروس کرونا که باعث کم رنگ شدن خسارات سیل نوراباد شده است لذا انتظار میرود که این نهاد اقدامات مناسب را هرچه سریع تر انجام دهد.

همچنین در ادامه این دیدار مدیر کل کمیته امداد عنوان کرد ؛‌ در سیل اخیر مددکاران کمیته امداد به بررسی اسیب های وارده پرداختند و آن دسته از مددجویانی که بنا به تشخیص بنیاد مسکن دچار آسیب شدند با قید فوریت برای رفع آنها چاره اندیشی خواهد شد.

انتهای خبر/