دیدار جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیج دانشجویی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیج دانشجویی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 14, 1398
603 بازدید

جوان مومن نیازمند تحصیل علم و کسب توشه معنوی است دیدار جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیج دانشجویی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب با اتکای به جوانان محقق می شود، خاطرنشان […]

جوان مومن نیازمند تحصیل علم و کسب توشه معنوی است
دیدار جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیج دانشجویی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دانشجویان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب با اتکای به جوانان محقق می شود، خاطرنشان کرد: جوان مومن نیازمند تحصیل علم و کسب توشه معنوی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در دیدار با جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیج دانشجویی لرستان، با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی عطیه الهی برای تمام مسلمانان و آزادمردان جهان بود.

وی با اشاره به این‌که پیروزی موید به نصرت الهی بود، تصریح کرد: امام به اراده تشریعی و وعده های که در آیات قرآن وعده داده شده بود اعتقاد داشت.

شاهرخی با اشاره به این‌که زمانی نوح پیغمبر مشغول ساخت کشتی زیر نظر خداوند بود عده‌ای او را تمسخر می‌کردند، خاطرنشان کرد: اعتقاد نوح به وعده الهی، مقابله ابراهیم بت‌شکن با بت پرستان، مبارزه حضرت موسی با طاغوت زمان خود نشان از اعتقاد انبیای الهی به اراده تکوینی خداوند متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری این مطلب که پیامبر اسلام صلح و دوستی را بین اوس و خزرج برقرار می‌کند، خاطرنشان کرد: پیامبر قبل از هجرت به مدینه مصعب ابن عمیر را به عنوان نماینده خود برای صلح بین قبایل اوس و خرزج می‌فرستد و اولین کسی که نماز جمعه را در مدینه برپا کرد مصعب این عمیر بود.

وی با اشاره به این‌که آنچه در انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم آن است که اراده خداوند همواره به کمک مردم آمده است، اضافه کرد: اراده تکوینی خداوند در راستای اراده تشریعی خداوند است، تمام استکبار جهانی برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی تلاش کردند اما توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

شاهرخی با اشاره به این‌که آنچه امروز لازمه جامعه است بصیرت و شناخت مواضع دشمن است، ادامه داد: انسان بصیر باید نگاه تیزبینانه ای داشته باشد کما اینکه جوانان نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند و از مطالبات رهبری تربیت ۸ میلیون جوان مومن، انقلابی، معنوی، پای کار، معنویت گرای اخلاقی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که معنویت گرایی و اخلاق‌گرایی جوانان باید توام با عدالت خواهی باشد، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه انقلاب ترسیم و تصویر شده است و نقطه اتکای بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند.

وی با ذکر این مطلب که کسب علم و کسب توشه معنوی برای جوانان امری بدیهی است، اضافه کرد: جوانانی که در تشکل‌های دانشجویی، هیئات مذهبی و اردوهای جهادی هستند با کار خود اصول مدیریت را یاد می‌گیرند و همین جوانان در چهل سال دوم باید مدیریت جامعه را در دست بگیرند.

وی با اشاره به این‌که در شورای فرهنگ عمومی، شورای بیانیه گام دوم انقلاب و کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید جوانان حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان پذیرای ایده‌های جوانان است این در حالی است که هیئت‌های اندیشه‌ورز بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تشکیل خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: