کادر درمانی لرستان با عزم و اراده آهنین مشکلات اساسی را حل می‌کنند

کادر درمانی لرستان با عزم و اراده آهنین مشکلات اساسی را حل می‌کنند
اسفند 14, 1398
393 بازدید

کادر درمانی لرستان با عزم و اراده آهنین مشکلات اساسی را حل می‌کنند نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان‌ها در سراسر استان با عزم و اراده آهنینی که در وجودشان است مشکلات اساسی را حل می‌کنند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، حجت […]

کادر درمانی لرستان با عزم و اراده آهنین مشکلات اساسی را حل می‌کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان‌ها در سراسر استان با عزم و اراده آهنینی که در وجودشان است مشکلات اساسی را حل می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در بازدید از انبارهای اقلام بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت : آنچه امروز در این بازدید مشاهده کردیم نظم، انضباط و آمادگی جهت انجام خدمت رسانی به مردم بود.

وی افزود : خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی اعم از دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان‌ها ، پزشکان ، پیراپزشکان ، پرستاران و مجموعه کارمندان این دانشگاه در سراسر استان با عزم و اراده آهنینی که در وجودشان است مشکلات اساسی را حل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر عزم و اراده مردم قوی باشد مشکلات همچون یخ آب می‌شود، بیان کرد : ‌امروز پرستاران، پرشکان و کارکنان علوم پزشکی با جان فشانی و خدمت شبانه روز بار امانت را از دوش خود بر می‌دارند.

شاهرخی در رابطه با احتکار اقلام بهداشتی توسط متخلفان یادآور شد : در زمان 8 سال دفاع مقدس نیز افرادی بودند که با گران فروشی، احتکار، صادرات، واردات و سوء استفاده از کارت بازرگانی از این طریق مشغول ثروت اندوزی شدند و عده‌ای دیگر همچون شهید باقری و متوسلیان و دیگر شهدا در خط مقدم بر سر حفظ کشور با یکدیگر مشاجره می‌کردند.

 

انتهای پیام/