مراسم کنگره ملی و همایش سراسری الماس های درخشان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

مراسم کنگره ملی و همایش سراسری الماس های درخشان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مرداد 31, 1401
180 بازدید

مراسم کنگره ملی و همایش سراسری الماس های درخشان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، جناب آقای زیویار استاندار لرستان، مسئولین استانی و آزادگان برگزار گردید. حجت […]

مراسم کنگره ملی و همایش سراسری الماس های درخشان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، جناب آقای زیویار استاندار لرستان، مسئولین استانی و آزادگان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در همایش الماس های درخشان به مناسب سالروز بازگشت آزادگان افزود: ما در برابر آزار، اذیت و شکنجه های آزادگان و صبر و بردباری خانواده آنها احساس شرمندگی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آزادگان بهترین سربازان انقلاب و آزموده ترین و شایسته ترین فرزندان ملت در دفاع از جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه سال های اسارت آزادگان معامله با خدا بوده است اظهار داشت: در وجود این افراد، مروارید و استعدادهای با ارزشی برای دفاع از سرزمین در برابر دشمن بود که در آن دوران شکوفا شد و خانواده آنها نیز از صبر و مقاومت آنان روسفید شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: آزادگان سرمشق و الگو هستند که مقاومت آنها دشمنان را به ذلت و زبونی وادار کرد و در آن دوران با جسمی نحیف اما روحیه ای مقاوم و آماده برای مقابله با دشمن به ملت پیوستند.

وی گفت: در شرایط فعلی نیز آزادگان اولین گروه هایی هستند که برای دفاع از ارزش ها و کیان انقلاب در برابر دشمن اعلام آمادگی می کنند و سرمایه گران بهایی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

1401/5/29