خطبه ششم دیماه ۹۸

خطبه ششم دیماه ۹۸
دی 18, 1398
491 بازدید

‍ ?مردم در 9 دی بصیرت خود را نشان دادند/ در بودجه به مناطق محروم توجه ویژه شود ?امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: دشمن در فتنه 88 به دنبال ایجاد آشوب در کشور بود اما مردم در نهم دی ماه بصیرت و آگاهی خود را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند. ✅ حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز […]

‍ 🛑مردم در 9 دی بصیرت خود را نشان دادند/ در بودجه به مناطق محروم توجه ویژه شود

🔹امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: دشمن در فتنه 88 به دنبال ایجاد آشوب در کشور بود اما مردم در نهم دی ماه بصیرت و آگاهی خود را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

✅ حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، این مهم را عامل موفقیت نظام الهی خواند و اظهار کرد: هدف از تقوای الهی اطاعت از دستورات خداوند در تمام زمینه‌ها است.

🔰 وی با بیان اینکه هرگاه در تاریخ کشور گروهی از مسوولان و مردم از دستورات الهی اطاعت نکردند خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد شد، افزود: علت اصلی خسارت‌های وارد شده به کشور در سال 88 فراموشی تقوا توسط تعدادی از نامزد‌های ریاست جمهوری بود.

🔸امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه شکل انتخابات در نظام اسلامی به گونه‌ای طراحی شده که امکان تخلف تاثیر گذار در آن وجود ندارد، بیان کرد: متاسفانه بیان ادعاهایی مانند تقلب سازماندهی شده در انتخابات جمهوری اسلامی توسط افرادی که خودشان زمانی برگزار کننده انتخابات بودند خطایی نابخشودنی بود.

🔹شاهرخی تصریح کرد: حوادث انتخابات 88 کشور را در شرایط بحرانی قرار داد اما پس از خطبه‌های مقام معظم رهبری مردم ولایت مدار صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

🔸وی با عنوان کردن این موضوع که مسوولان وقت ساز و کار بازشماری صندوق‌های رای را فراهم کرده بودند، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه دشمن با سوء استفاده از سران فتنه 6 ماه در کشور آشوب ایجاد کرد.

🔹نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رهبری در آن فرصت 6 ماهه امیدوار بود که سران فتنه به آغوش انقلاب بازگردند، عنوان کرد: متاسفانه این امر محقق نشد و مردم نیز پس از آگاهی از این موضوع به صورت خودجوش در روز 9 دی 88 حماسه‌ای تاریخی آفریدند.

🔸شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال در دست گرفتن دولت یا ایجاد آشوب در کشور بود، اظهار کرد: مردم در 9 دی ماه با بصیرت و آگاهی خود و با روشنگری فرهیختگان،فرزانگان حوزه و دانشگاه و اقشار مختلف به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

🔹وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: مردم ولایتمدار لرستان امسال نیز همانند سالیان گذشته در مراسم یوم الله 9 دی حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

🔸امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: مسوولین بایستی امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند و تنها راه تحقق این موضع اجرای شعارهای انقلاب اسلامی توسط مسوولین است.

🔹شاهرخی با بیان اینکه نمایندگان مجلس اسلامی بایستی در تصویب بودجه به استان‌های محروم نگاهی ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: هزینه‌های اضافی که در دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شود باید به اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق بگیرد.

🔸وی با عنوان کردن این موضوع که در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان تاکید کردند که توصیه‌های لازم به مسئولان دولتی جهت توسعه لرستان را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان دولتی مشکل صنایع لرستان در آینده‌ای نزدیک حل شود.