نواختن زنگ انقلاب به مناسبت اغاز دهه مبارک فجر

نواختن زنگ انقلاب به مناسبت اغاز دهه مبارک فجر
بهمن 12, 1398
472 بازدید

نواختن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع دانش آموزان : دانش آموزان ، با بصیرت و هوشیاری در خنثی سازی توطئه های دشمنان تلاش کنند . به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی […]

نواختن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ؛

زنگ انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع دانش آموزان : دانش آموزان ، با بصیرت و هوشیاری در خنثی سازی توطئه های دشمنان تلاش کنند .

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در سالن ورزشی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری(س) خرم آباد با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : امروز همه باید با وحدت ،همدلی و انسجام در راستای اقتدار روز افزون ایران اسلامی همت خود را بکار گیریم و در این راستا دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی رسالتی مهم و سنگین بر عهده دارند .

مام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه دانش آموزان باید دشمن شناس و استکبار ستیز باشند اظهار داشت : معلمان و مربیان نیز باید با اخلاص در راستای تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند تا شاهد تربیت جوانانی مومن و خلاق برای خدمت به نظام اسلامی باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان ، کسب معارف معنوی، علمی و مطالعه و تحقیق را از رسالت های دانش آموزان برشمرد و خاطر نشان کرد : دانش آموزان باید با بصیرت و شناخت لازم از اوضاع جامعه در راستای پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران اسلامی قدم بردارند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه امروز بصیرت و وحدت رمز بقای اهداف والای اسلام و انقلاب است گفت : حضور به موقع و موثر مردم ولایی و انقلابی در همه صحنه های نظام بویژه دانش آموزان ضروری است و این حضور همیشگی و اثرگذار مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب خواهد زد .

وی در پایان با بیان اینکه امسال نیز برنامه های دهه فجر مردمی و با شکوه خاصی در ایران اسلامی برگزار خواهد شد یادآور شد : در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور پرشور مردم در مراسمات یوم الله دهه فجر موجب خوشحالی دوستداران و یاس و نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد .

صوت سخنرانی :

انتهای پیام/

برچسب‌ها:,