نماینده ولی فقیه استان لرستان در میدان تبلیغ عملی، توزیع دستکش در حاشیه شهر خرم آباد+فیلم

نماینده ولی فقیه استان لرستان در میدان تبلیغ عملی، توزیع دستکش در حاشیه شهر خرم آباد+فیلم
اسفند 29, 1398
321 بازدید

با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان لرستان این بار امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد برای ضدعفونی کردن معابر و توزیع دستکش دست به کار شد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا […]

با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان لرستان این بار امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد برای ضدعفونی کردن معابر و توزیع دستکش دست به کار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد همانند دیگر ائمه جمعه برای مقابله با بیماری کرونا، به ضدعفونی معابر و توزیع دستکش در حاشیه این شهر پرداخت.

همچنین نماینده ولی فقیه استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا نماز جمعه اول فروردین ۱۳۹۹ برگزار نمی شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در حاشیه توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی معابر در مناطق حاشیه ای شهر اظهار داشت:عارضه ای که کشور ما را در برگرفته است رویدادی است که جنبه جهانی دارد و بسیاری از کشورهای دنیا با این ویروس درگیر هستند.

وی افزود:خوشبختانه در ایران از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا در کشور گروههای جهادی جهت گندزدایی و ضدعفونی وارد عرصه عمل شده اند،روحانیون جهادگر نیز در کنار سایر نیروهای جهادی همواره پای کار و در کنار مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز به صورت خاص روحانیت منسجم شده اند و اقدام به ضد عفونی و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق حاشیه ای خرم آباد کرده اند.

وی بیان کرد: جهت تغسیل ،تکفین و تدفین فوتی های مبتلا به ویروس کرونا یک روحانی از طرف دفتر نماینده مقام معظم رهبری و نماینده ای از طرف دانشگاه علوم پزشکی معین شده که هماهنگی های لازم انجام شود .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت :در روزهای اول شیوع ویروس کرونا آمادگی لازم در جهان و به تبع در ایران جهت مقابله با ویروس کرونا نبود ویروس به دنبال ما بود ولی الان با تدابیر اندیشیده شده ما به دنبال این دشمن ویروسی هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی تا بیرون کردن این ویروس از کشور فروگذار نخواهیم کرد.