مراسم تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) در نخستین رو از ایام الله دهه فجر

مراسم تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) در نخستین رو از ایام الله دهه فجر
بهمن 12, 1398
546 بازدید

به مناسبت اغازین روز از دهه فجر ؛ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در جمع طلاب خرم آباد در حوزه علمیه کمالیه این شهر با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت:انقلاب اسلامی امانتی الهی است که […]

به مناسبت اغازین روز از دهه فجر ؛

تجدید بیعت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در جمع طلاب خرم آباد در حوزه علمیه کمالیه این شهر با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت:انقلاب اسلامی امانتی الهی است که باید با اتحاد و همدلی در حفظ و صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی تلاش نماییم .

?وی اظهار داشت: استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی ، نه غربی آن دوران نشان دهنده اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) به نصرت الهی و پیروزی حق علیه باطل بود و بی شک هر کس برای خدا قیام کند پیروز خواهد شد .

?امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اعتقاد راسخ ترس ،نا امیدی و یاس را به حریم خود راه نخواهد داد افزود:امام با اخلاص و توکل به نصرت الهی به دنبال اجرای احکام و فرامین الهی در جامعه بود و همین عامل از رموز پیروزی قیام حضرت امام خمینی (ره) بود .

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه باید انقلاب را از آفات درونی و بیرونی حفظ و حراست کنیم خاطر نشان کرد:باید با وحدت و هوشیاری توطئه های استکبار را خنثی کنیم و نگذاریم دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف والای نظام خللی وارد کنند و روحیه انقلابی گری را در جامعه کمرنگ و تضعیف کنند .

?وی با اشاره به اینکه انقلابی گری و صیانت از آرمان های والای انقلاب باید همواره مد نظر همگان بویژه خدمتگزاران نظام قرار گیرد خاطر نشان کرد:مسئولان باید در برنامه ریزی و اجرای برنامه های کشور عدالت و خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

?نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید برای خدمت خالصانه و رفع مشکلات اقتصادی جامعه همت جهادی داشته باشیم خاطر نشان کرد:باید بنیه اقتصادی جامعه را تقویت کنیم تا امید مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مضاعف شود.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خدمتگزاران به نظام باید خالصانه و جهادی به مردم ولایی و انقلابی ایران خدمت رسانی کنند گفت:مسئولان باید برنامه های خود را به گونه ای اجرا کنند که بنیه افتصادی و مالی آحاد مردم تقویت شود .

?وی با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی و اعتقادی و رفع مشکلات اقتصادی باید در راس برنامه های مسئولان قرار گیرد بیان داشت:برنامه های کشور باید به گونه ای تقویت شود که اموال ،ثروت و سایر برنامه های رفاهی در اختیار آحاد مردم قرار گیرد و شکاف طبقاتی در جامعه کمرنگ و برداشته شود.

?امام جمعه خرم اباد با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در راستای تقویت باورهای اعتقادی و انقلابی در جامعه رسالتی سنگین بر عهده دارند خاطر نشان کرد:طلاب و مبلغان نیز باید با ارائه راهکارهای دینی فرهنگی مسئولان را برای حل مشکلات مردم یاری دهند .

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امروز با عنوان پیوند ناگسستنی امام (ره) و امت اسلام نامگذاری شده است است یادآور شد:امروز و در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید بار دیگر با توحید کامل و وحدت و هوشیاری در حفظ آرمان های اسلام و انقلاب و عزت روز افزون ایران اسلامی همت خود را بکار گیریم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها: