بنیادهای خیریه در کشور حسرت تضعیف بنیان‌های اعتقادی مردم ایران را بر دل دشمنان گذاشته است

بنیادهای خیریه در کشور حسرت تضعیف بنیان‌های اعتقادی مردم ایران را بر دل دشمنان گذاشته است
بهمن 28, 1398
408 بازدید

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وجود بنیادهای خیریه در کشور حسرت و اندوه تضعیف بنیان های اعتقادی مردم ایران را بر دل دشمنان گذاشته است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم اهداء جهیزیه به نو عروسان لرستان که توسط موسسه خیریه […]

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وجود بنیادهای خیریه در کشور حسرت و اندوه تضعیف بنیان های اعتقادی مردم ایران را بر دل دشمنان گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم اهداء جهیزیه به نو عروسان لرستان که توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان انجام گرفت با بیان اینکه پایه اجتماع بر تشکیل خانواده و بر ازدواج نهاده شده است اظهار داشت:حیات اجتماع بر تشکیل خانواده و از ازدواج بنا نهاده شده و ازدواج نیز در ادیان آسمانی و دین اسلام به عنوان یک امر مقدس یاد می شود، امر مقدسی که مرد و زن می توانند در فرمانبری و اطاعت از خداوند کمک کار یکدیگر باشند.

وی افزود: اطاعت و فرمانبری از خداوند توسط زن و مرد از امور عبادی شروع می شود تا اموری که مرد و زن در بیرون و درون منزل انجام وظیفه می کنند بر همین اساس ازدواج یک امر عبادی و مقدسی است که دو نفر با هم پیمان می بندند که نسبت به یکدیگر وفادار ودر فراز و نشیب های روزگار در کنار یکدیگر باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: لذت زندگی به این است که زندگی آدم سقف خالی داشته باشد و زن و مرد در کنار یکدیگر نیازهای زندگی را با کمک یکدیگر به دست بیاورند و اولویت ها را در برطرف کردن امور زندگی حساب کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از زوج هایی که با لیوان پر زندگی را شروع کرده اند در پایان کارشان به اختلاف کشیده شده و اگر آمارهای طلاق را بررسی کنیم اینگونه نیست که آنهایی که بی نیاز بودند آمار طلاق در بین آنها نیست بلکه این آمار دربین اینگونه افراد بیشتر است.
حجت الاسلام شاهرخی گفت: لذت زندگی این است که دو نفر درک متقابلی از یکدیگر داشته باشند واین درک متقابل باید دو طرف باشد، یکی از خصوصیات حضرت صدیقه طاهره (س) این بود که می فرمودند هیچ در خواستی که خارج از توان حضرت علی (ع) باشد ازایشان درخواست نکردم.

وی تصریح کرد: باید به ازدواج به عنوان یک امر عبادی نگاه کنیم و اگر بگوییم نماز عبادی است دیگر هنگام نماز خواندن آن را قطع نمی کنیم در همین راستا امر ازدواج نیز یک امر عبادی است و دونفر با هم پیمان می بندند که با هم وفادار باشند بر همین اساس نباید این پیمان قطع شود.

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: در ازدواج علاوه بر قطع نکردن این امر عبادی و درک متقابل، صداقت یک رکن اساسی است بر همین اساس باید با خودمان،خداوند و همسر صادق باشیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اظهار داشت: از بنیاد خیریه و بین المللی خیریه آبشار عاطفه، خیرین و خواهرانی که پیدا و پنهان در امور این بنیاد فعالیت میکنند تقدیر و تشکر می‌کنم چرا که اینگونه امور جهاد کبیر است.

حجت الاسلام افزود: نظام سلطه و استکباری ۲۵۰سال تلاش کردند که بنیان های اعتقادی انسان های الهی را ویران و تخریب کنند که از بانوان به عنوان ابزار برای مردان متعدد استفاده کنند ولی امام راحل با کمک شهدا، جانبازان و رزمندگان تمام برنامه های آنهارا تخریب کرد و در حال حاضر نیزبا کمک بنیادهای خیریه اقدامات امام راحل ادامه پیداکرده است ودر مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: وجود بنیادهای خیریه در کشور حسرت و اندوه تضعیف بنیان های اعتقادی مردم ایران را بر دل دشمنان گذاشته است و کسی که در این مسیر قدم بر می دارد جهاد می کند چرا که در حال حاضر جنگ، جنگ اراده ها و اعتقادات است و خیرین امروز رزمندگان جنگ نرم دشمنان هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: