دیدار مدیر کل و جامعه ورزشی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

بهمن 16, 1398
579 بازدید

دیدار مدیر کل و جامعه ورزشی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام حمعه خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیر کل و جامعه ورزشی استان لرستان اظهار داشت: لرستانی […]

دیدار مدیر کل و جامعه ورزشی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام حمعه خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیر کل و جامعه ورزشی استان لرستان اظهار داشت: لرستانی ها در ورزش فوتبال و ورزش های رزمی دارای ورزشکاران برجسته و چهره های شاخصی هستند. بر همین اساس می توانیم در کلیه رشته های ورزشی با حمایت خیرین از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم .

وی افزود:استعداد و توانایی های ورزشی زیادی در میان لرستانی ها است که باید زمینه های شکوفایی این استعداد ها را فراهم کنیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: حقیقتا ورزش بعد از انقلاب در مقایسه با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل انقلاب در المپیک دو مدال نقره و برنز داشتیم و در واقع ورزش کشور سقوط کرده بود ولی در حال حاضر تنها افتخارات یک استان از افتخارات کشور قبل از انقلاب بیشتر است .

وی بیان کرد: با توجه به آرمان ها و اهدافی که داریم باید با کمک استعداد و توانایی ورزشکاران بتوانیم قله های رفیع علم، دانش، اخلاق، معنویت و ورزش را با یاری خداوند فتح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن تاکید بر حضور چشمگیر ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در پای صندوق های رای به نوعی فتح کردن قله است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها: