دیدار رهیار اجتماعی بانک رسالت استان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار رهیار اجتماعی بانک رسالت استان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
فروردین 18, 1399
367 بازدید

صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، مسئول رهیار اجتماعی بانک رسالت با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ، دیدار و گفتگو کرد . اقای ابراهیمی ضمن ارائه گزارشاتی از علمکرد این مجموعه ، از زحمات و پشتیبانی‌های حجت […]

صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، مسئول رهیار اجتماعی بانک رسالت با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ، دیدار و گفتگو کرد .

اقای ابراهیمی ضمن ارائه گزارشاتی از علمکرد این مجموعه ، از زحمات و پشتیبانی‌های حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تقدیر و تشکر کرد .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تاکید بر ظرفیت های موجود و بستر های مناسب انسانی و معدنی در استان افزود ؛ نیاز امروز استان لرستان ، اشتغال پایدار و رونق کسب و کار است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با توجه به کمبود منابع مالی دولتی ، بیان داشت ؛ وجود ظرفیت های استانی و در مقابل کمبود منابع مالی دولتی و از طرفی نرخ بالای بیکاری در استان ، باعث مشکلات اساسی شده است لذا میطلبد که بانک ها با کمک از بخش خصوصی و یاری طلبیدن از خیرین در این راستا ورود کرده و تلاش مضاعفی را برای برطرف کردن این مشکلات نشان دهند .