دیدارمهندس حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آبفای لرستان با نماینده ولی فقیه استان لرستان

دیدارمهندس حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آبفای لرستان با نماینده ولی فقیه استان لرستان
اسفند 17, 1398
421 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان لرستان صبح شنبه ۱۷ اسفند ماه مهندس حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آبفای لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بر اساس گزارش های مردمی […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان لرستان صبح شنبه ۱۷ اسفند ماه مهندس حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آبفای لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر اساس گزارش های مردمی رسیده به دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان متاسفانه بیش از یک هفته است آب آشامیدنی برخی محلات شهر خرم آباد کدر و گل آلود است این در حالی است که در روزهای اخیر و با شیوع ویروس کرونا که همگی بر اهمیت شستشو و بهداشت تاکید دارند این مشکل بیش از پیش به چشم آمده است.
همین امر سبب نگرانی مردم برخی محلات شده است در همین راستا پس از پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز حمید رضا کرموند با حضور در دفتر ایشان ضمن تایید گزارش های مردمی توضیحاتی در رابطه با علت کدر و گل آلود شدن آب برخی محلات ارائه نمودند.

مهندس کرم وند در ادامه دیدار عامل کدر و گل آلود شدن آب را باران های سیل آسا ذکر نمودند و رفع آن را در میزان افزایش تصفیه ی آب تصفیه خانه های شهر خرم آباد دانستند که در حال حاضر تصفیه خانه ها گنجایش تصفیه میزان آب مصرفی را در شرایط افزایش گل آلود شدن آب ندارند. و راه حل اصلی را در تخصیص اعتبارات لازم برای افزایش دستگاه های تصفیه آب دانستند. که در حال پیگیری آن هستند /