تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
بهمن 23, 1398
449 بازدید

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم شریف و ولایت‌مدار استان تقدیر و تشکر کردند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی از حضور مردم شریف و ولایت‌مدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی […]

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم شریف و ولایت‌مدار استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی از حضور مردم شریف و ولایت‌مدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

22 بهمن

 در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان با حضور افتخارآفرین و پرفروغ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان ثابت کردند که ضمن پشتیبانی از انقلاب اسلامی، کیان و استقلال مملکت، ادامه دهنده آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و از نظام اسلامی در مقابل دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار حمایت خواهند کرد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از حضور پرفروغ اقشار مختلف مردم غیرت‌مند لرستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم. همچنین آرزوی موفقیت و بهروزی برای مردم ولایتمدار لرستان را از ایزد منان خواستاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: