تشکیل جلسه ویژه بررسی موضوع حفظ و حراست گلزار شهدا خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه لرستان

تشکیل جلسه ویژه بررسی موضوع حفظ و حراست گلزار شهدا خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه لرستان
اسفند 6, 1398
442 بازدید

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، صبح سه شنبه ۶ اسفند ماه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط استان جلسه‌ای درباره بررسی موضوع حفظ و حراست گلزار شهدا خرم آباد […]

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، صبح سه شنبه ۶ اسفند ماه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط استان جلسه‌ای درباره بررسی موضوع حفظ و حراست گلزار شهدا خرم آباد برگزار گردید.

?در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

?وی با اشاره به اینکه شهدا برکات جامعه ما هستند و وجودشان سال‌ها بعد از دوران دفاع مقدس برای همه ما روحیه بخش است.

?امام جمعه خرم آباد بیان داشت: شهدا نزد خداوند جایگاه عظیمی دارند و آبرومند درگاه حق هستند و ما به برکت دعای خیر شهدا در آسایش زندگی می‌کنیم و همیشه نیازمند دعای آنها هستیم.

?نماینده ولی فقیه لرستان یاد شهدا را موجب تقویت ایمان در قلوب دانست و تصریح کرد: یاد شهدا روح‌ها را صیقل می‌دهد و دشمنان را ذلیل می‌کند. و حفظ و حراست از گلزار شهدا از مهم ترین وظایف ما مسئولین می باشد.

?همچنین در پایان این جلسه مصوباتی در راستای حفظ و حراست گلزار شهدا خرم آباد به توافق اعضای حاضر در جلسه رسید که برخی از مصوبات به شرح ذیل است:

– مقرر گردید جهت حفظ و حراست از مزار پاک شهیدان و رعایت حرمت خون پاک فرزندان شهید ملت، بصورت مستمر گشت زنی انجام شود.

– مقرر گردید سپاه ناحیه مقاومت بسیج با هماهنگی پایگاههای بسیج در منطقه با استفاده از ظرفیت بسیج و کلانتری آن منطقه به گشت زنی در گلزار شهدا مبادرت نمایند.

— مقرر گردید به استفاده از ظرفیت سازمان بنیاد شهید و جدیت آرامستان در مستقر در محل اقدام لازم صورت پذیرد

– شهرداری درباره اقدامات جامع ای که به زودی از سوی آن سازمان انجام می پذیرد گزارشی را ارائه داد. که با عملی شدن آن در هفته های آینده حفظ و حراست گلزار شهدا با این برنامه جامع عملی می شود.