تذکرات انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

تذکرات انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی
بهمن 29, 1398
825 بازدید

نکات انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی   1) نمایندگی ، مسئولیت بسیار سنگینی است؛ نمایندگی عصاره فضائل ملت است و یک نماینده باید درراستای فضیلت ها و خوبی ها حرکت کند. 2) […]

نکات انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

1) نمایندگی ، مسئولیت بسیار سنگینی است؛ نمایندگی عصاره فضائل ملت است و یک نماینده باید درراستای فضیلت ها و خوبی ها حرکت کند.

2) شهید سلیمانی در بیابان ها و کوه ها برای ایجاد امنیت و ارامش به دنبال قاتل خود که همان قاتل ملت ایران بودند می گشتند لذا نماینده هم کاندیدای رای مردم است و باید با فضیلت و رفتار ، گفتار و کردار قصدش خدمت به مردم باشد و به دنبال جاه و مقام نباشد.

3) داوطلبین نمایندگی وعده های نشدنی و خدای نکرده دروغین به مردم ندهند چراکه انتخابات فرصتی برای اتحاد و همگرایی است . کاندیدا باید توانایی خود را که در حدشان است بیان کنند اگر بیش از توان بگویند و مردم را فریب دهند ظلم کرده اند . تبلیغات برای شور انتخاباتی لازم است اما نباید اسراف و یا از بیت المال استفاده شود و برای کسب آرا اقدامات خلاف شرع انجام نشود.

4) طبق فرموده رهبری منصوب ولی فقیه در لرستان نباید به حزب، جناح و گروهی تمایل نشان دهد ما وظیفه داریم مردم را به حضور و مشارکت حداکثری دعوت کنیم و بنده به افرادی که در ستاد نماز جمعه هستند تاکید کردم در ستاد انتخاباتی نباشند و برای هیچ فردی تبلیغ نکنند.

5) مجلس عصاره فضائل ملت است . بایستی با فضیلت ترین انسان ها در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند و وطیفه ناظرین و مجریان رعایت حق الناس است چراکه این مسئله واجب بوده و عدم رعایت آن ظلم است، ظلم هم با توبه کردن درست نمی شود بلکه باید جبران شود.

6) هر انتخابی در سرنوشت مردم امروز و نسل های بعدی در سیاست داخلی و سیاست خارجی تأثیرگذار است . افرادی که صلاحیت ندارند و با تبلیغات دروغ، بد زبانی کردن، شایعه پراکنی، استفاده از بیت المال و رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی مردم را فریب می دهند این ظلم است و حق الناس امری گسترده است.

برچسب‌ها: