برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی

برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی
بهمن 27, 1398
532 بازدید

جشن ازدواج دانشجویی ؛ مراسم جشن ازدواج دانشجویی ، توسط نهاد مقام معظم رهبری و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد در دانشگاه لرستان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید […]

جشن ازدواج دانشجویی ؛
مراسم جشن ازدواج دانشجویی ، توسط نهاد مقام معظم رهبری و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد در دانشگاه لرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم ازدواج دانشجویی اظهار داشت: از اینکه در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)توفیق شد در این مراسم حضور پیدا کنم خداوند را شاکرم.

وی افزود:ازدواج یک امر مقدس و عبادی است که دو نفر با هم پیمان می بندند که با هم وفادار باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: هر کسی خودش ،خداوند و همسرش را نمی تواند فریب بدهد و این یک آموزه است که باید آن را سر لوحه کار خود قرار بدهیم و زندگی با این نگاه برای ما شیرین خواهد بود.

وی بیان کرد: از خداوند زندگی سعادتمند و زندگی که خیر دنیا و آخرت را برای شما رقم بزند خواستارم و از برگزار کننده های این جلسه مبارک
کمال تقدیر و تشکر دارم.

در پایان این مراسم از زوج های جوانی که مهریه آنها ۱۴ سکه بود تقدیر بعمل آمد.