برگزاری انتخابات تزریق خون تازه‌ای به حیات نظام اسلامی است

برگزاری انتخابات تزریق خون تازه‌ای به حیات نظام اسلامی است
بهمن 28, 1398
502 بازدید

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: برگزاری انتخابات، تزریق خون تازه‌ای به رگ‌های حیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: حضور در جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن نشان داد […]

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: برگزاری انتخابات، تزریق خون تازه‌ای به رگ‌های حیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: حضور در جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن نشان داد مردم پشتیبان نظام هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان نظام اسلامی است و مشارکت مردم در آن جایگاه ویژه ای دارد افزود: انتخابات یک عطیه الهی است و مردم باید حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن را با مشارکت در انتخابات تکمیل کنند.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: معنا ندارد کسی با انتخابات قهر کند و حضور مردم یک امر ضروری است همچنین کسی نمی‌تواند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است چراکه امر مهم قوه مقننه با انتخابات شکل می‌گیرد و قوه های قضائیه و مجریه به دنبال آن انجام وظایف می‌کنند.

وی افزود: انتخابات خوب وظیفه مجریان است و با اقدامات خود باعث برگزاری انتخابات خوب می‌شوند و با تجربیات ۴۰ ساله انتظار می‌رود ابن اقدام مهم بخوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: انتخاب خوب هم توسط مردم صورت می‌گیرد و باید کسی را انتخاب کنند که خودش را وقف مردم کند.

وی با بیان اینکه منتخبین باید خود را وقف مردم کرده و هیچ منفعتی نداشته باشند گفت: باید اقدامات منتخبین در راستای احقاق حق عموم باشد، مجریان و ناظران باید از برگزاری انتخابات مراقبت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اقدامات خوبی انجام شده است و باید به این بیانیه مهم که از سوی مقام معظم رهبری تهیه شده عمل کرد و نباید بگذاریم در حد خواندن باقی بماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, ,