برپایی نمایشگاه «معبر بصیرت» در دانشگاه لرستان

برپایی نمایشگاه «معبر بصیرت» در دانشگاه لرستان
بهمن 27, 1398
444 بازدید

  نمایشگاه «معبر بصیرت» با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه در دانشگاه لرستان برپا شد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در سطح جامعه به‌ویژه در سطح محیط‌های دانشگاهی و انتقال این فرهنگ […]

 

نمایشگاه «معبر بصیرت» با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه در دانشگاه لرستان برپا شد.

معبر بصیرت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان، با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در سطح جامعه به‌ویژه در سطح محیط‌های دانشگاهی و انتقال این فرهنگ به نسل جوان و دانشجو نمایشگاه «معبر بصیرت» یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه، به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سایت مرکزی دانشگاه لرستان افتتاح شد.

نمایشگاه امسال، شامل عکس‌های مختلفی از شهیدان و همچنین غرفه‌هایی همچون بصیرت‌افزایی و محصولات فرهنگی است و در آن عکس‌های مختلفی از سردار رشید ایران و جهان اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به نمایش گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد پس‌از بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران، معجزه قرن و برخاسته از اندیشه ناب حضرت امام(ره) بود و این اندیشه ناب، توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است.

وی برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها ازجمله کارهای خوب فرهنگی برای انعکاس اندیشه ناب اسلامی است، افزود: از چنین فعالیت‌هایی که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید حمایت کنیم.

 

انتهای خبر/