دیدار عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 2, 1399
262 بازدید

? دیدار عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، جناب آقای یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام […]

? دیدار عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، جناب آقای یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

 

#خبرتکمیلی

✅ حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات در سخنانی با اشاره به اینکه به یاد داریم که مخابرات در گذشته تنها جنبه یک ارتباط تلفنی بود، امروز از جهت کیفی و کمی و ضمیمه شدن فناوری اطلاعات به ارتباطات و… این حوزه گسترش یافته است، اظهار داشت: باید همچنان این کمیت و کیفیت رو به گسترش باشد.

?وی با بیان اینکه این اتفاقات خوب به وسیله نیروهای انسانی کارآمد، دانا و متعهد کشور انجام شده است، تصریح کرد: مسئولیت‌ها به زودی می‌گذرد و هر کسی هم که وارد این عرصه شد باید خود را وقف خدمت کند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه هرکسی در مجموعه اداری هست با هر دیدگاه سیاسی باید کار خود را به نحو احسن انجام دهد، افزود: اگر غیر از این باشد به بیت المال ضرر زده ایم؛ باید از نیروها نهایت بهره برداری را ببریم تا بتوانیم بار مسائل را بلند کنیم.

?حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه هر کسی خدمات بیشتری به مردم انجام داد و پایبندی به ارزش‌ها داشت را ملاک قرار دهیم، یادآور شد: مدیر نباید وامدار کسی باشد، تخصص و تعهد ملاک است؛ اگر مدیر وامدار کسی شد دیگر در مجموعه خود موفق نخواهد داشت.

?وی خاطرنشان کرد: عدم تبعیض در مجموعه اداری باید مورد توجه باشد، فرصت شغلی برابر باید برای همه فراهم باشد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه زندگی مردم وابستگی شدیدی به مخابرات و فناوری اطلاعات پیدا کرده است، گفت: بخش‌هایی از استان لرستان نمی‌توانند از شبکه شاد استفاده کنند چون اینترنت ندارند، حتی در شهر خرم آباد هم مشکلات مخابراتی داریم چه برسد به مناطق دور افتاده استان.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه به طور مکرر از پلدختر و جاهای مختلف گزارش داده اند که اینترنت مناسب ندارند و دانش آموزان نمی‌توانند از شبکه شاد استفاده کنند، خواستار پیگیری و اقدام جدی در راستای رفع این مشکلات شد.

?وی همچنین با بیان اینکه استان ما از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد، افزود: راه‌هایی که بتواند ایجاد اشتغال کند را باید بررسی کنید، همه باید به شکلی کمک کنند که برای جوانان ایجاد اشتغال شود.

99/11/2

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی