دیدار مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان.

دیدار مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان.
بهمن 2, 1399
388 بازدید

دیدار مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان. ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در استان لرستان، با حجت الاسلام […]

دیدار مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در استان لرستان، با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

? در این دیدار مسائل مربوط به اشتغال، محرومیت و مشکلات نیازمندان این استان مورد بررسی قرار گرفت.

#خبرتکمیلی

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور اظهار داشت: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام راحل ،بنیاد احسان ،بنیاد برکت و همچنین مجموعه هایی که مستقیم و غیر مستقیم تحت نظارت مقام معظم رهبری هستند در محرومیت زدایی ، عمرانی، بهداشتی ، اقتصادی و معیشتی فعالیت می کنند مایه امید به دلدادگان نظام اسلامی و یاس دشمنان است.

?وی افزود: با شیوع کرونا در کشور فصل جدیدی از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مجموعه های وابسته و همچنین بنیاد مستضعفان شروع شد و اوج این فعالیت ها را درکشف واکسن ضد کرونا مشاهده می کنیم.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تولید واکسن ضد کرونا توسط ستاداجرایی فرمان امام (ره) سیلی به دشمن است عنوان کرد: وقتی کسی آزمایش ابتدایی واکسن را بر روی فرزند خودش انجام می دهد نشان دهنده اوج ایثار و دلبستگی به نظام و مردم است.

?وی بیان کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی در محرومیت زدایی در دورترین نقاط ایران اسلامی و حوادث طبیعی به سرعت در محل حادثه دیده حضور پیدا می کنند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: استان لرستان همواره پادگان جمهوری اسلامی بوده و در پیروزی انقلاب، سرکوب کردن فتنه های پس از انقلاب و همچنین تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰شهید در دفاع مقدس وفاداری خودشان را همواره نسبت به تداوم انقلاب اسلامی ثابت کردند.

?وی تصریح کرد: پس از دفاع مقدس، متاسفانه عدالت اجتماعی که لازم بود در ارتباط با استان لرستان در تخصیص اعتبارات استانی و متمرکز ملی صورت نگرفت و علی رغم اقدامات شگفت انگیز انقلاب اسلامی، استان لرستان بالاترین نرخ بیکاری ،تورم و عدم رونق کسب و کار را دار که این خود رمق را از مردم استان گرفته است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان لرستان جوانان انقلابی، گروههای جهادی و روحانیت پیش از ارگان های دولتی جهت مقابله با کرونا پای کار آمدند و اقدام به ضد عفونی شهرها و محلات کردند.

?وی اظهار داشت: با توجه به محرومیت استان لرستان باید کمیت و کیفیت کمک های خیران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش پیدا کند و وقتی لیستی برای تهیه جهیزیه زوج های محروم تهیه و ارسال می شود به استان توجه بیشتری شود و چرخش کار در طرح های اشتغالزایی سرعت بیشتری داشته باشد.

99/11/2


? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

برچسب‌ها: