گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان لرستان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان  و دانشجویان فعال خواهر و برادر در گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف سطح استان در محل دفتر با حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  و امام جمعه خرم آباددیدارکردند.

گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان لرستان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان  و دانشجویان فعال خواهر و برادر در گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف سطح استان در محل دفتر با حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  و امام جمعه خرم آباددیدارکردند.
مهر 25, 1403
29 بازدید

گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان لرستان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان سرهنگ محسن کریمی و دانشجویان فعال خواهر و برادر در گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف سطح استان در محل دفتر با حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدارکردند.دراین دیدارهفت نفرازخواهران وبرادران […]

گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان لرستان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان سرهنگ محسن کریمی و دانشجویان فعال خواهر و برادر در گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف سطح استان در محل دفتر با حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدارکردند.دراین دیدارهفت نفرازخواهران وبرادران دانشجوی بسیجی که مسؤول گروههای جهادی بسیجی بودند گزارشی از عملکرد گروههای جهادی خوددادندوانتظارات وتوقعات گروه را جهت فعالیت بیشتر همراه با کیفیت بهتر ارائه دادند.درادامه نماینده ولی فقیه دراستان لرستان سخنانی را بیان کردند که در ادامه مشروح آن خواهد آمد.

 

افتخار آمیز بودن جوانان
حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی ضمن عرض خیر مقدم خدمت دانشجویان ، مسئول بسیج دانشجویی ، و پرچم داران گروه های جهادی خطاب به آن ها گفت در جمع شما بودن مثل نسیم صبح است و انسان به جهت جسمی و روحی انرژی می گیرد. کشور و استانی که جوانانی جهادی مثل شما دارد بن بست ندارد و کار های شما افتخار آمیز ، غرور انگیز و امید آفرین است و از خداوند متعال برای همه شما درخواست اجر بی کران و قوت مضاعف میکنم.

خصوصیت کار جهادی
امام جمعه خرم آباد گفت : کار جهادی یعنی کاری که به هنگام و با کیفیت باشد و انسان از آن احساس خستگی نکند و دل شاد باشد. در کار جهادی باید همت مضاعف باشد که وقتی دیگران آن را می بینند با خود بگویند این حجم از کار ، نیاز به چندین نفر برای انجامش دارد.

کیفیت کار انقلابی و جهادی
همچنین ایشان با اشاره به اینکه شروع حرکت ما با یک انقلاب بود گفت که ادامه آن نیز با جهاد و تلاش و همت شما جوانان انقلابی پیش رفته است و وظیفه ما این است که کمیت و کیفیت مجموعه ها بیافزاییم. در واقع هر جا ما کار جهادی و انقلابی کردیم پیشرفت کردیم و هر جا هم موفق نشدیم چون با کار جهادی و انقلابی فاصله پیدا کردیم.

تعامل و تاثیرگزاری در آینده
ایشان در ادامه گفتند : انجام فعالیت های جهادی باعث ایجاد تعاملی می شود که در زندگی شخصی فرد جهادگر تاثیر مستقیمی دارد. در واقع هم بر تجربه و دانش افزوده و هم کم کاری دیگران جبران می شود. ما هر چه میتوانیم باید در فعالیت های جهادی که انجام می دهیم با تعلیم و آموزش هایی ، مجموعه را گسترش دهیم و بر جمعیت آن بیافزاییم.

انتقال تجربه ها
حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با توجه به مطالبات و گزارشات از وضعیت روستاها و شهرهایی که جهادگران بسیج دانشجویی در آن خدمت کرده اند ، به آن ها پاسخ داد و مقرر شد گروه های جهادی مختلفی در نشست های مشترک با همدیگر تعامل و تبادل نظر بکنند و تجاربشان را به یکدیگر منتقل کنند. سپس در نشست مشترکی با مدیریان و مسئولین انتظارات گروه های جهادی با آنان در میان گزاشته شود.

گسترش ارتباطات
نماینده ولی فقیه در ادامه خواستار ارتباط گروه های جهادی با فعالان جهادی که در مدارس علمیه برادران و خواهران نشست های مشترکی داشته باشند. همچنین با توجه به حضر بنیاد علوی در مناطق شهر های کوهدشت و الیگودرز با خواست که گروه های جهادی ارتباط برقرار کنند تا کار ها با سرعت بیشتر انجام بگیرد.

پیگیری مطالبات مردم
امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ایفای مسئولیت اجتماعی دانشجویان و دانشگاهیان خواستار پیگیری مطالبات مردم با بیان منطقی و کار کارشناسی و علمی شدند و با توجه به بیان مطالبات مردم در خطبه های نماز جمعه و دیگر سخنرانی ها خواستار پیگیری اینگونه مطالبات از سوی دانشجویان و تشکل های اسلامی و فرهنگی شدند. قطعا تبدیل این مطالبات به یک گفتمان عمومی در میان دانشجویان و فرهیختگان تاثیر فراوانی در اجرایی آن دارد.

 

1403/7/24