نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در اردوی تفریحی ویژه طلاب مه همراه خانواده‌ در مجتمع فرهنگی دهکده مقاومت حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در اردوی تفریحی ویژه طلاب مه همراه خانواده‌ در مجتمع فرهنگی دهکده مقاومت حضور پیدا کردند.
شهریور 29, 1403
8 بازدید

ظهر روز ۲۸ شهریور ماه ، حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در اردوی تفریحی ویژه طلاب و خانواده‌شان در مجتمع فرهنگی دهکده مقاومت حضور پیدا کردند. ایشان ضمن عرض خیر مقدم خدمت طلاب ، همسر و فرزندانشان و تبریک ایام بابرکت ولادت […]

ظهر روز ۲۸ شهریور ماه ، حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در اردوی تفریحی ویژه طلاب و خانواده‌شان در مجتمع فرهنگی دهکده مقاومت حضور پیدا کردند. ایشان ضمن عرض خیر مقدم خدمت طلاب ، همسر و فرزندانشان و تبریک ایام بابرکت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با استناد به حدیث امام صادق (ع) گفتند : اینکه یک نفر به وسیله شما هدایت شود بهتر است از هر آنچه آفتاب بر آن می‌تابد.

ایشان به این نکته اشاره کردند در آموزه های اسلامی کرسیدگی به امور خانواده باید در اولویت باشد و مرد و زن زمانی که محبت آمیز به یکدیگر نگاه می کنند رحمت خداوند را در پی دارند و هرچه ایمان بالاتر باشد محبت نسبت به اعضای خانواده بیشتر می‌شود.

عدم رضایت همسر از شوهر خود و بالعکس موجب به سرانجام نرسیدن بقیه امور خیر است مگر آنکه آن دو به رضایت از یکدیگر برسند. ایشان در ادامه گفتند : ما داشته‌های فرهنگی و دینی ارزشمند زیادی داریم ولی برخی از امور هستند که جامعه به آن مبتلا شده است و ما باید آن امور که با سنت های اسلامی فاصله دارد را با کمک هم اصلاح کنیم.

1403/6/28