حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین اختتامیه اردوی پژوهشی طلاب در حوزه علمیه صادقیه حضور پیدا کردند.

حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین اختتامیه اردوی پژوهشی طلاب در حوزه علمیه صادقیه حضور پیدا کردند.
شهریور 28, 1403
10 بازدید

صبح روز ۲۷ شهریور ماه ، حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین اختتامیه اردوی پژوهشی طلاب در حوزه علمیه صادقیه حضور پیدا کردند. ایشان گفتند با تلاش و یاری خداوند و مرکز مدیریت و مسئولین و با امکاناتی که در اختیار دارند حتماً افرادی […]

صبح روز ۲۷ شهریور ماه ، حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین اختتامیه اردوی پژوهشی طلاب در حوزه علمیه صادقیه حضور پیدا کردند. ایشان گفتند با تلاش و یاری خداوند و مرکز مدیریت و مسئولین و با امکاناتی که در اختیار دارند حتماً افرادی اهل قلم و اساتیدی پژوهشگرو با فضیلت و صاحب نام در میان طلاب رشد خواهد کرد . در واقع در وجود هریک از شما طلاب گوهر گرانبهایی است که در حال رشد است. ایشان بیان کردند : کتاب هایی که ما در دست داریم از راه پژوهش به دست آمده است که در حال حاضر آموزش داده می‌شود. بعضی از کتاب‌ها حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش است .در واقع اگرپژوهش متوقف شود آموزش نیز تعطیل می‌شود. پژوهش فواید زیادی داردکه برخی از آنها عبارت است از رشد علم ، رشد آموزش ، نوآوری و اکتشافات ، گشودن عرصه های جدیدی به روی احکام و فقه ، تشخیص حق از باطل و پاسخگویی فقهی به مسائل جدید و دهها آثاردیگر حاصل پژوهش است. ایشان افزودند که اساتید باید از افراد پژوهشگر حمایت کنند و به نتایج آن اهمیت دهند. اگر ما در راه آموزش و پژوهش تلاش نکنیم دیگران تلاش خواهندکرد و مسیرهای انحرافی را بوجود می آورند.

1403/6/27