سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان
مرداد 4, 1399
249 بازدید

پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان لرستان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای رونق تولید و اشتغال استان لرستان . سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به حضور یک هیئت […]

پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان لرستان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای رونق تولید و اشتغال استان لرستان .

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به حضور یک هیئت اعزامی از سوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان، اظهار داشت: این هیئت شامل مدیران بخش‌های خصوصی، دولتی، نخبگان، برجستگان و صاحبان فن و مهارت بودند.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های اشتغال، وضعیت کارخانه‌های بزرگ تعطیل شده و… به مدت سه روز با این هیئت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در نهایت ظرفیت‌های موجود برای سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان جمع آوری و مکتوب شد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به ارائه این ظرفیت‌های شناسایی شده در لرستان به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز طی نامه‌ای اعلام کردند که طی دو سال این ستاد بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در لرستان و حوزه ایجاد اشتغال این استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در این راستا ۱۲ هزار شغل در لرستان ایجاد خواهد شد که جای تقدیر دارد.