بازدید از اجرای طرح درمان بیماران شکاف لب در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد توسط نماینده‌ ولی‌ فقیه‌‌ در‌ استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

بازدید از اجرای طرح درمان بیماران شکاف لب در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد توسط نماینده‌ ولی‌ فقیه‌‌ در‌ استان لرستان و امام جمعه خرم آباد
خرداد 27, 1403
120 بازدید

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در حاشیه بازدید از بخش اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای عشایر و جراحی رایگان راشکاف لب و کام موسسه ملی مرهم در این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه تعاون وحضورمردم درعرصه های مختلف پیروز شد وتداوم یافته است و یکی از برنامه های […]

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در حاشیه بازدید از بخش اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای عشایر و جراحی رایگان راشکاف لب و کام موسسه ملی مرهم در این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه تعاون وحضورمردم درعرصه های مختلف پیروز شد وتداوم یافته است و یکی از برنامه های بنیانگذار انقلاب اسلامی اجرای برنامه های مردمی و برخواسته از مردم بود و براین اساس پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی براساس قدرت مردم بنا نهاده شد.

وی اظهار داشت: امام راحل برای امنیت کشور. سپاه پاسداران و برای کارهای عمرانی جهاد سازندگی و با یک برنامه کارشناسی شده علمی و منطقی وزارت بهداشت را تقویت کردند تا بحث بهداشت، سلامت و درمان و آموزش پزشکی را ارتقا دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های غیرقابل قبول کشور در بحث پزشکی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: با برنامه‌های طراحی شده امروز شاهد رشد کمی، کیفی درخدمات تخصصی وفوق تخصصی پزشکی و ارتقای معنوی اخلاقی و فرهنگی در درون جامعه پزشکی هستیم و بهره گیری از مجمع خیرین سللامت با افراد برخاسته از جامعه پزشکی ارزش هایی در این جامعه خلق کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در لرستان به صورت مرتب شاهد حضور پزشکان درنقاط محروم هستیم و جامعه پزشکی متخصص اهل تواضع ،سخاوتمند و دلبسته به مردم هستند.

وی افزود: موسسه ملی مرهم یک موسسه ملی و جهانی شناخته شده است و این فرصت ایجاد شده در لرستان مغتنم است.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی تیم تخصصی وفوق تخصصی پزشکی همکارانش ،درجامعه پزشکی، مرهم والتیامی بر دل بیماران هستند وپیام سلامت را به بیماران می رسانند ومهم تر این که این شیوه ، تقویت روحیه خدمتگزاری را در دیگر بخش ها تقویت می کندونسل هابی را تربیت می کند که را ه خدمتگزاری بی منت .صادقانه و رایگان را یاد بگیرند .این از آثاربرجسته وممتار این مؤسسه وکادردرمانی آن است که ماندگار وپرارزش خواهدبود.

امام جمعه خرم آباد گفت: راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت با همکاری پزشکان برخاسته از نظام علمی، آموزشی و فرهنگی مایه برکت و خدمت برای مردم جامعه به ویژه مناطق کمتربرخودار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: همچنین برگزاری نشست های علمی که پزشکان با نخبگان و استعدادهای درخشان درفاصله این خدمات درمانی ارائه می دهند می‌تواند در امر الگوسازی موثر باشد.

شاهرخی تاکید کرد: امید است که با کمک و همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و استان این رویداد مهم علاوه بر حوزه سلامت، در بخش‌های اقتصادی، معیشتی و توجه به استان‌های کمتربرخوردار تقویت شود تا توازن و تعادل در کشور به وجود آید.

1403/3/26