مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان عصر روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ جلسه تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان برگزار گردید. :white_check_mark:به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد. :small_red_triangle:در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، طی صدور حکمی از سوی آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حقیان را به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.

مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان  عصر روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ جلسه تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان برگزار گردید.  :white_check_mark:به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد.  :small_red_triangle:در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، طی صدور حکمی از سوی آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حقیان را به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.
تیر 4, 1399
391 بازدید

مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان عصر روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ جلسه تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان […]

مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان

عصر روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ جلسه تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، طی صدور حکمی از سوی آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حقیان را به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.