به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) :

به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) :
فروردین 1, 1399
382 بازدید

هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم (ع) نیز همچون سایر امامان معصوم در راه ترویج و تبیین آیین نورانی اسلام با مشکلات و خطرهای فراوانی روبرو بودند . امام موسی بن جعفر(ع) در هفتم صفرالمظفر سال ۱۲۸ هجری قمری متولد شد و سی و پنج سال از عمر شریف و […]

هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم (ع) نیز همچون سایر امامان معصوم در راه ترویج و تبیین آیین نورانی اسلام با مشکلات و خطرهای فراوانی روبرو بودند .

امام موسی بن جعفر(ع) در هفتم صفرالمظفر سال ۱۲۸ هجری قمری متولد شد و سی و پنج سال از عمر شریف و گرانبهای خویش را به امامت مشغول بودند و هدایت گری مردم را در دستور کار خویش قرار دادند .

آن حضرت در دوران حکومت هارون با موانع فراوانی که بر سر راهشان بود و با وجود رنج های بسیار زیادی همچون زندان و شکنجه های مداوم ‘ اما لحظه ای از رسالت خطیر راهنمایی و ارشاد مردم در یکتاپرستی و اسلام پذیری عقب ننشستند و این راه مقدس را ادامه دادند و پس از تحمل سال ها رنج فراوان در بیست و پنجم رجب سال ۱۸۳ هجری قمری به شهادت رسیدند .

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت هفتمین امام همام حضرت امام موسی بن جعفر(ع) به صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، نایب بر حقش مقام معظم رهبری _مدظله العالی_ و مراجع عظام تقلید و محبین اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه مردم متدین استان لرستان تسلیت عرض می نمایم.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان