مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سپید دشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سپید دشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اسفند 9, 1399
873 بازدید

  نماینده ولی فقیه در استان لرستان مورد استقبال مردم و مسئولین شهر سپید دشت قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز هفتم اسفند ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به جهت شرکت در […]

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان مورد استقبال مردم و مسئولین شهر سپید دشت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز هفتم اسفند ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به جهت شرکت در برگزاری مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر سپید دشت در این شهر حضور یافت و مورد استقبال اقشار مختلف مردم، مسئولین و روحانیون قرار گرفت.

 

در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهر سپید دشت؛

حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در بدو ورود به شهر سپید دشت، به همراه امام جمعه جدید و جمعی از مسئولان شهر در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کردند و به شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت ادای احترام کردند.

حاضران با نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شرکت در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر سپید دشت از ویژه برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 

 

دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با خانواده شهید سیف زاده و تجلیل از مقام این شهید ؛

وی در ادامه این سفر پس از حضور در گلزار شهدا این شهر با خانواده شهید سیف زاده دیدار و گفتگو کرد .

 

 

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سپید دشت

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سپید دشت حجت الاسلام والمسلمین ملک پور و تکریم از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام والمسلمین حافظی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام و المسلمین سید نواب موسوی و مسئولین شهر سپید دشت و جمعی از روحانیون در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سپید دشت برگزار شد.

 

در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سپید دشت

اهداء حکم انتصاب امام جمعه شهر سپید دشت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز هفتم اسفند ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، حکم انتصاب امام جمعه شهر سپید دشت را به حجت الاسلام والمسلمین ملک پور اهدا کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر سپید دشت جایگاه رفیع نماز جمعه را به عنوان قلب فرهنگی شهر دانست و اظهار داشت: مردم شهر سپید دشت و بخش پاپی دارای خصوصیات نیک و پسندیده هستند و با تقدیم 350 شهید جهت دفاع از انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حاکی از روح ایمان و جوانمردی در میان ایلات و عشایر و طوائف مختلف این بخش است.

وی ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) افزود: زهد، صبر، ایمان و توکل آن چیزی است که باید از امیرالمومنین (ع) یاد بگیریم، پرچم کشور ایران به نام امیر المومنین (ع)، شهیدان و جانبازان با در دست داشتن این پرچم در مقابل دشمنان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پرچم امیرالمومنین(ع ) امروز به دست گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی و جوانان حزب الهی است، جوانانی که باید در نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی حضور داشته باشند، نماز جمعه مرکز و کانونی است که مردم با سلیقه‌های مختلف اجتماع می‌کنند و با اقامه نماز به عنوان عالی‌ترین شیوه پرستش را به جا می‌آورند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسائل جهان اسلام، استان، شهر و محله‌ها در نماز جمعه بازگو می‌شود بیان کرد: نماز جمعه جایگاه مقدسی است که با حفظ وحدت، همدلی و به دور از تفرقه در راستای ارتقاء فرهنگی، توسعه فرهنگی و پیشرفت اقتصادی به دولت و ملت کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نماز جمعه بستری را فراهم می‌کند تا خدمتگزاران واقعی بتوانند بر کیفیت و کمیت خدمتشان بیفزایند گفت: حضور انبوه و متراکم مردم متدین، انقلابی و شهید پرور بخش پاپی و شهر سپید دشت در نماز جمعه همچون گذشته اسبابی را فراهم کند تا بر میزان خدمت دولتمردان بیفزاید.

وی تصریح کرد: کلیه مسئولان و ائمه جمعه هیچ شأنی جز خدمت رسانی به مردم ندارند و هرکسی خدماتش به مردم بیشتر باشد او در نزد خداوند از شأن و عزت بیشتری برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان تلاش می‌کنند با طرح‌ها، برنامه‌ها، پیگیری، همت مضاعف، کار انبوه و متراکم آینده خوبی برای استان رقم بزنند و رنج و رنگ عدم توسعه را از استان بردارند و این امر نیازمند حمایت و همت مردم در اقشار مختلف و مسئولان نظام است.

وی اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که منطقه سپیددشت دارد نشان دهنده این است که ما برای رسیدن به اهداف و آرمان‌ها باید تلاش خود را مضاعف کنیم، ضمن اینکه خدمات نظام اسلامی در کشور و در استان لرستان قابل تقدیر و ارزش گذاری است، اما رسیدن به آرمان ها و اهداف نشان دهنده این است که ما راه طولانی در پیش داریم باید خود را آماده کنیم که با همت مضاعف، کارمضاعف این مسیر را طی نموده تا با ایجاد اشتغال مسرت و شادی را در چهره جوانان مشاهده کنیم.

وی در ادامه افزود : ما در گام دوم انقلاب باید کاستی‌های گام اول را جبران کنیم و این امر با هوشیاری، هوشمندی، کار مضاعف و همدلی میسر است.

 

99/12/7