حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد.
اسفند 3, 1399
203 بازدید

عصر پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه صورت گرفت؛ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود رجبی در قم دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا […]

عصر پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود رجبی در قم دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی رحمه … و با اشاره به خدمات آیت الله مصباح یزدی رحمه… به اسلام و انقلاب و تاثیرات طرح ولایت در پیوند دادن بسیاری از دانشجویان به آموزه های الهی و معرفت و بصیرت افزایی تصریح کرد: ایشان شخصیت کم نظیری بود که در علوم مختلف علوم اسلامی، در فقه، فلسفه، کلام، عرفان، تفسیر و معارف اسلامی صاحب نظر بودند و از تلاش های ایشان در زمینه تالیف ،تعلیم و تربیت شاگردان برجسته و فرهیخته و تاسیس موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین با توجه به حکم مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی) و تعیین حجت الاسلام حاج شیخ محمود رجبی به عنوان مدیر موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برای حجت الاسلام و المسلمین رجبی آرزوی موفقیت کردند و مقرر شد در مورد طرح ولایت که در استان لرستان جریان دارد همکاری های بیشتری از جهت کمیت وکیفیت برگزاری ایجاد شود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رجبی ضمن قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم استان لرستان در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: مردم استان لرستان با حضور خود در مراسم های گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی نشان دادند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه و علماء و انقلاب اسلامی هستند و در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی این وفاداری و پایبندی خود را اثبات کرده اند، بر همین اساس از آحاد مردم استان ولایت مدار لرستان تشکر ویژه و قدردانی میکنم.

وی با بیان اینکه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی مجتهد، فیلسوف، مفسر قرآن و از اساتید حوزه علمیه قم بود افزود: آیت الله مصباح یزدی، آثار متعددی درباره علوم اسلامی از جمله تفسیر، فلسفه و معارف اسلامی دارد.

مدیر موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در پایان این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی و مذهبی در استان لرستان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم یک جامعه ایده‌آل، الگو و نمونه را ارائه دهیم باید رهنمودهای قرآن و اهل بیت(ع) را سرلوحه برنامه ریزی فرهنگی خود قراربدهیم، از این رو این موسسه آمادگی برای گسترش کمی و کیفی طرح ولایت را دارند.

99/11/30