جلسه برنامه ریزی، توسعه و تقویت فرهنگی و اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیران دستگاه های مربوطه و کارشناسان فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکیل شد.

جلسه برنامه ریزی، توسعه و تقویت فرهنگی و اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیران دستگاه های مربوطه و کارشناسان فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکیل شد.
بهمن 16, 1399
249 بازدید

  ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز جلسه برنامه ریزی، توسعه و تقویت فرهنگی و اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیران دستگاه های مربوطه و کارشناسان فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان […]

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز جلسه برنامه ریزی، توسعه و تقویت فرهنگی و اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیران دستگاه های مربوطه و کارشناسان فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکیل شد.

✅  نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی،توسعه و تقویت فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: همه در راستای ارتقا فرهنگی،توسعه اقتصادی استان در تلاش هستیم و طی این یک سال اخیر نشان داده ایم که با همدلی و مجاهدت می توان درهای توسعه را بر روی استان باز کرد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در استان دیوارهای توسعه روبه بالا می رود ،در بخش اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی گام های خوبی رو به جلو در حرکت است ولی هرچه رو به جلو برویم باید تلاش ها بیشتر شود.

?وی بیان کرد:استان لرستان در زمینه های فرهنگی،هنری،اجتماعی،اقتصادی و میرات فرهنگی نیازمند تحول،همدلی و همکاری دارد .

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برگزاری این گونه نشست ها در باب مسائل فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی و عمرانی استان سبب می شود از ظرفیت های داخلی استان در راستای ارتقا استان بهره برداری کنیم.

?وی تصریح کرد: وقتی در استان نخبگانی با کوله باری از تجربه در همه فنون داریم و از طرفی وجود جوانان مومن و انقلابی پای کاری داریم بسیار باعث خرسندی است .

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: استان لرستان که خاستگاه اندیشمندان، نخبگان ،روحانیون ،اهل قلم و شعر هستند می تواند جایگاه عالی تری داشته باشد.

99/11/15

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#گرامیداشت_چهل_و_دومین_دهه_فجر_انقلاب_اسلامی_ایران

برچسب‌ها: