دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 16, 1399
307 بازدید

دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز همزمان با عید ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه […]

دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز همزمان با عید ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

 

✅ حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در دیدار با جمعی از ذاکران و مداحان اهل‌بیت که به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام برگزار شد، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اقیانوس زینت‌ها، بزرگی‌ها و معارف است.

?وی با ذکر این مطلب که بعد بعثت پیامبر، کرامت زن دست‌خوش تحولات شد و اسلام به زن، اعتبار و جایگاه بخشید، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زن وسیله‌ای برای عیاشی و خوش‌گذرانی و در یک معنا یک وجود ذلیل بود زیرا در حکومت پهلوی خیلی از راه‌ها و مسیرهایی که برای مردان وجود داشت، برای زنان فراهم نمی‌شد.

?نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نظام اسلامی به تبعیت از مبانی اسلام است و در آن جایی برای انسان مفسد و عیاش نیست‌.

?وی با اشاره به اینکه الگوی بانوان اسلام حضرت صدیقه طاهره است و روز ولادت او با عنوان روز مادر نامگذاری شده است، تصریح کرد: مداحان با اشعار و نفس گرم خود جسم و روح انسان را جلا می‌دهند، شعر یک رسانه تاثبرگذار است و وقتی شعر با محتوای عاطفی و احساسی همراه باشد و با صدای خوش و مضامین بلند همراه باشد، بیشترین اثرات را می‌گذارد.

?شاهرخی با یادآوری این مطلب که در مداحی نباید غلو باشد و مداحی مداحان باید با منطق و شور همراه باشد، ادامه داد: مداحان نقش مهمی در ارشاد و هدایت مردم بر عهده دارند زیرا مداحان رسانه ی اثرگذاری هستند که معارف اخلاقی را گسترش و ترویج می دهند.

99/11/15

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#گرامیداشت_چهل_و_دومین_دهه_فجر_انقلاب_اسلامی_ایران

برچسب‌ها: