۷ شهریور ماه گرامیداشت شهدای هفته دولت درمدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار استان لرستان دکتر شفقت ، سایر مسئولین و جمعی از مردم خرم آباد برگزار شد.

۷ شهریور ماه گرامیداشت شهدای هفته دولت درمدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار استان لرستان دکتر شفقت ، سایر مسئولین و جمعی از مردم خرم آباد برگزار شد.
شهریور 8, 1403
21 بازدید

روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه گرامیداشت شهدای هفته دولت درمدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار استان لرستان دکتر شفقت ، سایر مسئولین و جمعی از مردم خرم آباد برگزار شد.   نماینده ولی‌ فقیه در لرستان: خدمت‌رسانی […]

روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه گرامیداشت شهدای هفته دولت درمدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار استان لرستان دکتر شفقت ، سایر مسئولین و جمعی از مردم خرم آباد برگزار شد.

 

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است، گفت: کسی که در خدمت مردم نبود کارش مانند کف روی آب نابود می‌شود و ماندگار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، هفتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت و شهدای قوه‌های سه‌گانه، گفت: نظام سلطه با ایادی داخلی خودشان از همان بهار سال ۵۸ ترورهای خود را شروع کردند که در سال ۶۰ به نقطه اوج خود رسید.

وی ادامه داد: در حالی که کشور دچار جنگ تحمیلی بود و برخی استان‌ها را آشوب فرا گرفته بود رئیس قوه قضاییه، جمعی از نمایندگان و قضات و سپس رئیس جمهور و نخست وزیر که زمان کوتاهی از انتخاب آن‌ها گذشته بود ترور شدندوبه شهادت رسیدند و کشور با شرایط سختی مواجه شد.

شاهرخی افزود: همان زمان جوانانی بودند که با خدا عهد بستند و بر مسیر نورانی که امام ترسیم کرده بودند ایستادند، یکی از این استان‌ها لرستان بود که جوانان آن علاوه بر حضور در جنگ تحمیلی در جریان‌های گوناگون ومبارزه با آشوب طلبان تحت عناوین مختلف خلق عرب و خلق مسلمان ،حضوردر غائله های گوناگون درکردستان و پاوه و … حضور داشتند و استانی که مقام معظم رهبری به‌عنوان کانون تدین و انقلابی‌گری از آن یاد کرده‌اند از همان زمان محکم و استوار برای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستادند و این آثار تربیتی بود که امام خمینی(ره) برای جوانان به ارمغان آوردند و جوانان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت‌گرا و عدالت خواه تربیت شدند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان افزود: دراین ایام اربعین حسینی شاهد مواکب اربعین حسینی و از خود گذشتگی مردم هستیم که هرکس هرچه دارد در طبق اخلاص می‌گذارد و هرکس با هرچه دارد کار می‌کند که جای شکر و قدردانی از مردم دارد و این مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است، افزود: اما کسی که در خدمت مردم نبود کارش مانند کف روی آب نابود می‌شود و ماندگار نیست.

شاهرخی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی که شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی و دیگر شهیدان انجام دادند باقی می‌ماند، بیان کرد: خدمتگزاری از این اهمیت برخوردار است که پیامبر(ص) می‌فرماید کسی که خاری را از جلوی پای مردم برداشت بهشتی شد و بعد از انجام واجبات محبوب‌ترین کار نزد خداوند خدمت به مردم است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: اگر مردم به سوی ما روی آوردنداین توفیق خدمتگزاری به مردم است که نصیب خادمان شده است و بدانیم که خداوندابن توفیق خدمت را به ما داده است و رحمت الهی شامل حالمان شده است و اگر مردم به سمت ما نمی‌آیند بدانید از رحمت خدا دور شده‌ایم.

شاهرخی گفت: در هفته دولت باید کارهایی که انجام شده را به گوش مردم رساند و به کارهایی که باعث رشد و شکوفایی مادی و معنوی مردم و ملت می‌شود، توجه کردوبرای رسیدن به پیشرفت ،رفاه مادی،رشداخلاقی وعدالت،درهمه،عرصه،ها،باهمت،مضاعف وکارمضاعف تلاش خستگی ناپذیر کرد.

 

1403/6/7