پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی شهادت مظلومانه مجاهد خستگی ناپذیر ” شهید یحییٰ سنوار “

پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد  در پی شهادت مظلومانه مجاهد خستگی ناپذیر ” شهید یحییٰ سنوار “
آبان 1, 1403
3 بازدید

  بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ   شهادت منزلت و مقام والایی است که نصیب برگزیدگانی می‌شود که اهدای جان در راه خدا را خلعتی مبارک برای خود می‌دانند. ◾️شهادت مجاهد خستگی‌ ناپذیر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهید یحیی سنوار که […]

 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

 

شهادت منزلت و مقام والایی است که نصیب برگزیدگانی می‌شود که اهدای جان در راه خدا را خلعتی مبارک برای خود می‌دانند.

◾️شهادت مجاهد خستگی‌ ناپذیر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهید یحیی سنوار که تا آخرین لحظه عمر استقامت و پایداری در مقابل جنایتکاران را به نمایش گذاشت موجب اندوه امت اسلامی و همه آزادگان جهان گردید.

◾️این فرمانده پرافتخار و سرافراز در طول مبارزات خود در زندان طولانی و پس از آن حماسه‌هایی از دلاوری کم نظیر خویش را به همگان نشان داد که درس بزرگی برای همه ظلم ستیزان و رزمندگان مقاومت در ادامه جهاد تا پیروزی خواهد بود.

◾️قطعاً شهادت این فرمانده دلاور که نمادی از صلابت و استقامت فرزندان فلسطینی است مشعل مقاومت را فروزان‌تر و خشم مظلومان مقتدر را علیه جبهه ظلم و استکبار و شیطان بزرگ و حامیانش بیشتر خواهد کرد و مبارزه با رژیم اشغالگر را تا نابودیش با امداد و نصرت الهی تداوم خواهد بخشید.

◾️اینجانب شهادت این آزاده قهرمان را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ” مدظله العالی ” ، ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت و رزمندگان حماس همه آزادگان و مجاهدان راه حق تسلیت عرض می‌گویم.

◾️شایسته است مردم متدین و انقلابی در مراسمی که روز دوشنبه ۳۰ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امام علی علیه السلام واقع در خیابان ارم گلدشت غربی برگزار می‌شود شرکت فرمایند.

 

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید احمدرضا شاهرخی
۳٠/ ٠۷ / ۱۴٠۳ مطابق ۱۷ ربیع الاول ۱۴۴۶