پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد درپی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد درپی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس
مرداد 15, 1403
39 بازدید

《 بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ 》 ((مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا .)) ▪️شهادت بالاترین پاداش برای مجاهدان خستگی ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی وانسانی بر سر دست گرفتند و با پیکری خونین […]

《 بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ 》

((مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا .))

▪️شهادت بالاترین پاداش برای مجاهدان خستگی ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی وانسانی بر سر دست گرفتند و با پیکری خونین عهد و پیمان الهی خود را به سرانجام رسانیدند .

▪️مجاهد پر افتخار و برجسته اسلام رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه پس از سال ها مجاهدت در راه خدا و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بدست تبهکارترین رژیم در حالی که میهمان ملت ایران بود به شهادت رسید.

▪️شهید عزیز اسماعیل هنیه به همراه دیگر مبارزان و رهبران شهید فلسطینی همه عمر خود را به جهاد و دفاع از سرزمین و حقوق ملت فلسطین سپری کردند و خلعت تلاش بی وقفه خود را گرفتند.

▪️قطعاً چنین حرکت ضد بشری که نقض قواعد و حقوق بین المللی است و رژیم درنده و وحشی صهیونیستی سابقه طولانی در این امور دارد سبب می شود که خط جهاد و مقاومت با انگیزه و شدت بیشتری ادامه یابد و اراده مسلمانان و آزادگان جهان و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه را تا تصاحب سرزمینشان مصمم تر خواهد کرد.

▪️شهادت این سردار اسلام و همراهش برای ملت ایران ، امت اسلامی، محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی پراندوه و غمبار است. ولی استمرار جهاد و انتقامی سخت و دشوار تا رسیدن به پیروری نهایی کام جنایتکاران اشغالگر و حامیانش را تلخ خواهد کرد.

▪️مردم متدین و شریف استان لرستان لازم است با حفظ وحدت و آرامش ، هشیاری و آمادگی ، پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مد ظله العالی)) را همچون گذشته سرلوحه کار خویش قراردهند.

▪️بدیهی است نیروهای مسلح مؤمن، قوی و توانمند جمهوری اسلامی انتقام این جنایت را از فاجعه آفرینان ذلیل و زبون بعمل خواهند آورد.

▪️شهادت شهید اسماعیل هنیه و همراهش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مدظله العالی)) ،ملت ایران و فلسطین ، امت اسلامی و محور مقاومت و همه آزادگان جهان و خانواده و منسوبین تسلیت عرض می گویم و از خداوند متعال علو درجات این شهیدان راخواستارم.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
۱۴۰۳/۵/۱۰ مطابق با ۲۵ محرم الحرام ۱۴۴۶
سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
وامام جمعه خرم آباد