نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد .1403/07/6

نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد .1403/07/6
مهر 6, 1403
184 بازدید

  خطبه اول “أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ الحَمدلِلّٰهِ رَبِّ العٰالمینَ وَ صَلّیَ اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنٰا وَ نَبيِّنٰا اَبى‌القاسِمِ المُصطَفىٰ مُحَمَّد(ص) و آلهِ اجمعین سِیَّما بَقیَّةِ اللهِ فِی الأَرضین.” حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد، روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان […]

 

خطبه اول

“أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الحَمدلِلّٰهِ رَبِّ العٰالمینَ وَ صَلّیَ اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنٰا وَ نَبيِّنٰا اَبى‌القاسِمِ المُصطَفىٰ مُحَمَّد(ص) و آلهِ اجمعین سِیَّما بَقیَّةِ اللهِ فِی الأَرضین.”

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد، روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد گفتند:

توصیه به تقوای الهی

قال الله تبارک و تعالی فی کتابه:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

“إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ”

“چون اهل تقوا را از شیطان وسوسه و خیالی به دل فرا رسد همان دم خدا را به یاد آرند و همان لحظه بصیرت و بینایی پیدا کنند.”

(سوره اعراف / ۲۰۱)

انسان از دو طرف مورد تهاجم قرار می‌گیرد که از مسیر الهی منحرف شود:

▫️۱.وسوسه های شیطان؛ شیطان در اطراف توست و زمان و مکان را به دقت در نظر دارد که اگر در زمان و مکانی نشد،در زمان و مکان دیگری دنبال تو می آید و دست برنمی دارد و در کمین نشسته است که انسان را فریب دهد و دائم درحال تحرک و طواف به دور انسان های باتقواست نه به دور انسان های فاسق ، انسان های فاسق که در دام و صیدش افتاده اند. شیطان انسان های باتقوا را احاطه کرده که در زمان و مکان مناسب بر آنها غلبه پیدا کند ولی انسان های باتقوا به یاد خدا می افتند.

▫️۲.انسان های شیطان صفت؛
انسان باتقوا باید از خود مراقبت کند و مراقب افراد چندچهره و مفسد و فاسق در اطراف خود باشد. مراقب افراد دنیاطلب و حرام خوار در اطراف خود باشد. چون در آیه ۲۰۲ سوره اعراف می‌فرماید علاوه بر وسوسه های شیطان ، یک شیطان های انسان نمایی هم در اطراف شما هستند.آن‌ها هم در تلاشند که تو را فریب دهند. پس باید مراقب بود.
خداوند تبارک و تعالی به حضرت رسول اعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم خبر می‌دهد که دانشمندان یهودی صبح می‌گویند مسلمانیم، شب می‌گویند کافر شدیم.می‌فرماید نه به اسلامشان شاد بشو نه به کفرشان ناراحت بشو. این ها را بشناس که اینها چند چهره هستند. انسان های متقی شیطان شناس هستند و مغلوب شیطان نمی‌شوند. اگر جامعه ای به لحاظ تعاملات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر پایه تقوا شکل گرفت تحرکات شیطان و انسان های شیطان نما او را فریب نمی دهد. فریب شیاطین شرق و غرب را نمی‌خورد. یک روز قطعنامه صادر می‌کنند که ایران ضد حقوق بشر است و روز دیگر قطعنامه صادر می‌کنند که ایران حقوق زنان و کودکان را رعایت نمی‌کند. این ها تحرکات شیطانی است. یک جامعه ای که بر اساس تقوا شکل گرفت هیچ گاه فریب تحرکات شیطانی را نمی‌خورد. یک روز با برجام جلو می‌آید که داخل کشور ایجاد تفرقه کند، یک روز هم fatf را بر سر زبان ها جاری می‌کند که هدفشان حاکمیت اطلاعاتی بر اقتصاد کشور است. یک روز می‌گویند صنایع موشکی را تعطیل کنید تا مشکلات معیشتی شما حل بشود ولی نقشه شیطانیشان نقشه ای است که بر سر کشور لیبی آوردند. یک جامعه آگاه و باتقوا فریب این تحرکات شیطانی را نمی‌خورد. سخن از حقوق بشر می‌کنند ولی هدفشان رواج بی حیایی و بی حجابی و فساد اخلاقی و نابود کردن عنوان خانواده است. پوشش برای بانوان، ضد حقوق بشر است ولی تخریب سقف های چند صدتنی بر سر کودکان و دختران و زنان لبنان و فلسطین با حقوق بشر سازگار است!یا برجام سیاسی ؛ شورای نگهبان نباید در جمهوری اسلامی باشد.
پس اگر جامعه ای بر اساس تقوا شکل گرفت هیچ گاه فریب شیطان های داخلی و بیرونی را نمی‌خورد. در آیه ۲۰۲ سوره اعراف میفرماید:
“وَإِخْوَانُهُمْ يَمُدُّونَهُمْ فِي الْغَيِّ ثُمَّ لَا يُقْصِرُونَ”
“و مشرکان را برادرانشان (یعنی شیاطین انس و جن) به راه ضلالت و گمراهی می‌کشند و هیچ کوتاهی نمی‌کنند.”
پس باید مراقب بود که انسان فریب شیطان را نخورد و روزنه ای برای ورود شیطان باز نکند و انسان باتقوا هم شیطان را و هم شیطان صفتان را می‌شناسد.
خودم و همه شما نمازگزاران را به رعایت تقوا، ایمان و عمل صالح فرامیخوانم .

 

سبک زندگی

در این روز جمعه از سبک زندگی اسلامی که برخواسته از کتاب قرآن و سنت اسلامی و شیوه و راه و روش پیامبران و پیامبر اسلام و پیشوایان معصوم و علمایان علم و دانش است هم سخن بگوییم.
سبک زندگی اسلامی یعنی ارتباط با خدا وخلق خدا ، سبک زندگی اسلامی یعنی خدمتگزاری به عموم مردم ، انفاق در راه خدا و خمس و زکات دادن، یعنی احسان و کار نیک انجام دادن.
“الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ”
“کسانی که مال خودرادر شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنان رانزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز (ازحادثه آینده) بیمناک و (از امورگذشته) اندوهگین نخواهند گشت.”
(سوره بقره /۲۷۴)
شیطان برای هرکسی دامی را می‌ چیند و برنامه ای را در نظر می‌گیرد برای اینکه او را از مسیر مستقیم و از ارتباط با خدا و خلق خدا باز دارد .مثلا به کسی می‌گوید اگر انفاق کنی فقیر میشوی.
سبک زندگی اسلامی به ما توصیه می‌کند که بعد از عبادت خدا بالاترین عبادت خدمت به مردم است. خودم و همه شما نمازگزاران را به ایمان و عمل صالح و تقوا و خدمت به مردم فرامیخوانم.

خطبه دوم

“بسم الله الرّحمن الرّحیم”
“الحَمدلِلّٰهِ رَبِّ العٰالمینَ وَ صَلّیَ اللهُ عَلىٰ سَيِّدِنٰا وَ نَبيِّنٰا اَبى‌القاسِمِ المُصطَفىٰ مُحَمَّد(ص) و آلهِ الطّاٰهِرینَ والصلاة والسلام عَلی عَلیِِ اَمیرَالمُومِنینَ وَ عَلی فاطِمَةَ الزّهرا سَیِدَةِ النِّساءِ العالَمین وَ عَلی …»

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد،جمعه ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ در خطبه‌‌ دوم نماز جمعه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد گفتند:

یاد خدا همراه با خدمت ،مساوی با قبولی به درگاه الهی

امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام فرمودند: “هرکس همیشه به یاد خدا باشد کارهایش در پنهان و آشکار نیکو می‌شود و ماندگار می ماند.”
گاهی انسان کاری در اجتماع انجام می‌دهد و همه می‌بینند. گاهی کارها را به منزل می‌برد حتی در منزل هم کار انجام می‌دهد و کسی آنجا نمی‌بیند. ولی اگر این کار برای خدا و به نفع مردم بود این کار ماندگار باقی می ماند. در دعای کمیل هم می‌خوانیم:” اَسْئَلُكَ بِحَقِّكَ وَ قُدْسِكَ، وَ اَعْظَمِ صِفاتِكَ وَ اَسْماَّئِكَ، اَنْ تَجْعَلَ اَوْقاتى مِنَ اللَّيْلِ وَالنَّهارِ بِذِكْرِكَ مَعْمُورَةً، وَ بِخِدْمَتِكَ مَوْصُولَةً”
یاد خدا همراه با خدمت مساوی با قبولی به درگاه الهی؛ این یک معادله است .
این معادله با برخی اتفاقات این روزهای ما نمی خواند.چه خبر است در محفل های گوناگون برای گرفتن یک مدیریت؟ انواع و اقسام رایزنی ها را انجام میدهند، برای رسیدن به مسؤلیت خود را نزد دیگران تحقیر می کنند، داد و ستد با افراد خاص و ذی نفوذ می‌کنند؛ قطعا چنین افرادی دلشان به یاد خدا نیست و نمی‌توانند نمونه کامل خدمتگزاری به مردم باشند. او باید تعهداتش را به افراد خاص پرداخت کند نه به مردم!
طبیعتاً خداوند هم از کارهای چنین افرادی راضی نیست.

توصیه به تقوای الهی

خودم و همه شما نمازگزاران را به یاد خدا، تقوا، ایمان و عمل صالح، خدمت به مردم فرامیخوانم. یادخدایی که همراهش خدمتگزاری به مردم باشد و همراهش قبولی آن خدمتگزاری باشد.

هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس با برنامه های متنوع و گوناگون در استان و کشور اجرا شد و در حال اجراست. از همه مجریان و ستاد برگزاری مراسم که فضای کشور و استان ما را معطر به عطر دفاع مقدس و نام شهدا و جانبازان و آزادگان کردند تشکر و قدردانی میکنم.
درهمین هفته روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی مهمی را ایراد فرمودند. آنانی که شنیدند بار دیگر به دقت به این سخنان مراجعه کنند. و آنانی که نشنیدند مراجعه کنند و مطالعه کنند.
راه و نام شهیدان و هفته دفاع مقدس تضمین کننده راه و مسیر انقلاب اسلامی است. اگر ما می‌خواهیم این مسیر انقلاب اسلامی بر اساس آن اهداف متعالیش حرکت کند و به آن اهداف برسد باید نام شهیدان و هفته دفاع مقدس را همیشه گرامی داشت و مسیر را با آن اهداف سنجید. اهدافی که در راهش خون های پاک زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شد.

مسؤلان مراقب نفوذ دشمن باشند .

تذکر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به رزمندگان و مجاهدان در پایان سخنانشان این بود که رزمندگان ما نگذاشتند پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته شود. مجاهدان و رزمندگان ما پرچم اسلام را در لب مرزها برافراشته نگه داشتند. با وجود این فداکاری ها ایران اسلامی نمی‌پذیرد که نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن و وسوسه های خصمانه آنان به وسیله افراد نفوذی و فریب خورده در کشور و در دستگاه های مختلف پرچم دشمن برافراشته شود. ایران اسلامی و حزب الله و مردم انقلابی نخواهند گذاشت نفوذی ها پرچم دشمن را در داخل کشور برافراشته نگه دارند. نباید اجازه داد دشمن شکست خورده از رزمندگان ما در مرز ها در داخل کشور بتواند با حیله توطئه خود را پیش ببرد. مسؤلان بخش های مختلف به خصوص وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم،وزرات بهداشت، صداوسیما،وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه ی وزارتخانه ها باید مراقب باشند و توصیه مؤکد است که مراقب نفوذ دشمن باشند .

جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانش

رژیم اشغالگر قدس یک سرزمین اسلامی را غصب کرده است و در طول این بیش از هفتاد سال و در این یک سال اخیر جنایت هایی را در حق مردم فلسطین انجام داده است که در تاریخ بشریت کم نظیر یا بی نظیر است و در این روزها شاهد شدت خباثت رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان هستیم. کشورهای غربی که برای یک نفر جاسوس و مفسد که برخی از آنها کسانی هستند که به پیامبران آسمانی و به کتب آسمانی هم اهانت کردند آنقدر دل می‌سوزانند این روزها از این خباثت ها و جنایت ها اظهار بی اطلاعی میکنند. ولی مردم مسلمان ما می دانند که آمریکای جنایت کار و حامیان اروپایی او هستند که این سلاح های کشنده و کشتار جمعی را در اختیار این رژیم منحوس قرار می‌دهند. همین ها هستند که تجهیزات و پول کافی در اختیار این رژیم می‌گذارند. ملت های مسلمان و آزادگان دنیا می‌دانند که دولت آمریکا و دولت های حامی آمریکا در این قتل ها ،در کشتارها و بمباران مدارس و بیمارستان ها و کودک کشی، شریک جرم رژیم اشغالگر قدس هستند. و امروز دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و حامیانش منفورترین افراد در نزد مسلمانان و آزادگان جهان هستند اما خداوند با انسان های مؤمن و فداکار و مجاهد است. خداوندی که در جنگ های متعدد، در جنگ ۳۳ روزه و بعد از آن حزب الله لبنان را بر این رژیم و حامیانش پیروز کرد. خداوندی که ملت ایران را در طبس پیروز کرد، پروردگاری که در هشت سال دفاع مقدس این ملت را بر رژیم بعثی و حامیانش پیروز کرد.رب العالَمینی که نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ما را بر دستگاه های جاسوسی دشمنان ما پیروز کرد، امت اسلامی و محور مقاومت هم بر دشمنانش با یاری خداوند تبارک و تعالی پیروز خواهد شد و امت اسلامی بر قله ی افتخار خواهد ایستاد.

عامل پیشرفت کشور

پیشرفت یک کشور در این است که هر قوه ای کار خودش را انجام بدهد. ما سه قوه داریم، هر قوه ای کار خودش را انجام می‌دهد. قوه مجریه با دقت ،با همت مضاعف و کار شبانه روزی، کار خودش را انجام بدهد. قوه مقننه در کشور و در استان هم کار قانون گذاری و نظارت خودش را انجام دهد . قوه قضائیه هم وظایف قضایی خودش را انجام دهد. اگر این سه قوه در کشور و در استان هماهنگ با یکدیگر ولی هرکدام کار خودشان را انجام دهند کسی در کار قوه ی دیگری دخالت نکرد کشور و استان پیشرفت خواهد کرد . گاهی به عنوان نظارت می‌بینیم افرادی در عزل و نصب ها دخالت می‌کنند .شاید نیّت یک نفر هم نظارت باشد ولی آن کاری که انجام می‌دهد دخالت در عزل و نصب است. من یک پیشنهاد دارم اینکه چون رهبر معظم انقلاب هم چندین بار به این نکته توجه دادند که در عزل و نصب ها دخالت نکنید، پیشنهاد بدهید ولی اصرار بر اینکه فلان شخص باید در فلان منصب باشد جزء شرح وظایف قوه مقننه نیست. بنده پیشنهاد دارم که یک طرح و لایحه ای داده بشود که حدود پیشنهاد را از دخالت و اصرار در عزل و نصب از هم جدا کند چون هم کشور ما و هم استان ما در این جهت آسیب دیده است. مرجعی برای رسیدگی در این موارد باشد. معلوم می‌شود یک مسیرهایی وجود دارد که این مراجعی که الان هستند نمی‌توانند جلوی این مسیرها را ببندند.
وزرا اگر می‌خواهند وزارت کنند و انجام وظیفه کنند که می‌خواهند، و اگر می‌خواهند در پایان،کارنامه موفقی داشته باشند اینها پیشنهاد را مورد بررسی قرار بدهند ولی اصرار بر بودن یا نبودن یک کسانی از بیرون از قوه مجریه را نپذیرند و الا در کارشان موفق نخواهند بود الان قوه قضائیه کار خودش را انجام میدهد، کسی در کار قوه قضائیه دخالتی ندارند، قوه مجریه هم باید چنین سامانی پیدا کند. مجلس خبرگان رهبری دخالتی در سه قوه ندارد.این دوقوه هستند، هم قوه مجریه در هنگام برگزاری انتخابات به وظایف قانونی خودش بی طرفانه عمل کند و هم قوه مقننه به عنوان نظارت، دخالت در عزل و نصب ها نکند.
تقاضای من این است که شواری نظارتی نگهبان در استان با دقت این امور را بررسی کنند اگر واقعا چنین اتفاقی هست، در پیشگاه الهی کسی دخالت در عزل و نصب کرد و پیشنهادی نبود حتما به وظایف قانونی خودش عمل کند چون استان ما در این جهت آسیب دیده است.

فرقه بهائیت

آن نکته ای که رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ فرمودند چون وقت نیست یک گوشه ای از آن مطالب را عرض خواهم کرد. فردی به نام علی محمد شیرازی بیش از صدسال پیش ادعا کرد که هر کس می‌خواهد به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد از طریق من باید برسد. بعد از مدتی گفت من خودم امام هستم و بعد از مدتی دیگر زبانش لال شود گفت من پیامبر هستم و به من وحی می‌شود. و فرقه بهائیت، این فرد را رهبر خودشان می‌دانند. جانشین این آقا هم تمام این مراحل را طی کرد و در آخر ( العیاذباالله) گفت من خدا هستم. خدا در من حلول کرده است. چنین فرقه ای الان مورد حمایت رژیم اشغالگر قدس و انگلیس است.

برنامه بهائیت

کارشان ترویج بی بندوباری است. در برخی مهدکودک ها نفوذ کرده اند و برنامه های بی بندو باری و ضد اخلاقی را در آنجا اجرا می‌کنند. گاهی هم به عنوان ایرانگردی و تفریحات ورود پیدا می‌کنند و ارتباط گسترده ای با رهبران رژیم اشغالگر قدس و انگلیس دارند. کارشان ترویج فساد اخلاقی در بین جوانان با ایجاد کانال های مبتذل است‌ . جاسوسی برای دشمن است. به ظاهر مراسم مذهبی می‌گیرند، اما در آن مراسم بی حیایی و بی حجابی را ترویج میکنند.فعالیت های اقتصادی بزرگ در شهرهای بزرگ دارند و درآمدی هم که کسب می‌کنند صرف امور ضداخلاقی می کنند. یکی از کارهایشان که مسلمانان و شیعیان ما از آن غافل هستند نگهداری حیوان در خانه است. و برخی از افراد مسلمان غافل هم بدون اینکه اطلاع داشته باشند از چنین راه و روشی تبعیت می‌کنند. الان حیوان حلال گوشت را در بیرون از شهر نگهداری می‌کنند ، ولی اینها حیوان نجسی که بیماری مشترک بین انسان و آن حیوان وجود دارد را به منزل آورده اند.یکی از کارهای بهائیت این است. یکی از برنامه هایشان این است که میگویند ما باید نسلی را تربیت کنیم که جهان را تسخیر کند و جهان در تحت سلطه ی ما باشد. فعالیتشان را در مراکز آموزشی‌ متمرکز کرده اند.گاهی مهدکودک تأسیس می‌کنند که گاهی مجوز دارند و گاهی ندارند. گاهی مراکزی را در خانه ها کرایه می‌کنند و این کارها را انجام می‌دهند و کودکان را با مرام و مسلک انحرافی خودشان آشنا می‌کنند. جشن های اختصاصی برای آنها برگزار می‌کنند و سرکرده هایشان جزء کمپین هایی هستند که بی حجابی را ترویج می‌کنند اگرچه وزارت اطلاعات و سربازان حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اینها را شناسایی کردند ولی این ها به صورت شبکه ای عمل می‌کنند که بایستی جوانان و عموم مردم ما آگاهی داشته باشند. گاهی با ترویج زرتشت، ادیان آسمانی ، با ترویج برخی از آیین های مذهبی که به ظاهر به دوازده امام اعتقاد دارند ولی آیین هایی است که نتیجه اش این است که جوانان و کودکان و نوجوانان و مردم از مسجد جدا شوند و با روش های مختلف مردم را از نهصد پایگاه نمازجمعه و اجتماعات سیاسی و مذهبی مختلف جدا می کنند؛ این یعنی نفوذ.
الان می‌بینید که اینها پرچم تفرقه را بلند کردند برای اينکه آن پرچم در اهتزاز در آمده ی رزمندگان و پرچم افتخار این کشور را پایین آورند . پشت صحنه همه ی این تبلیغات انحرافی، نفوذ پرچم دشمن است که تلاش می‌کنند این برافراشته بماند. مسؤلان غفلت نکنند. ضرر این غفلت غیرقابل جبران است و گناهی نابخشودنی است. مسؤلان نظامی و انتظامی و امنیتی ما هوشیارند ،باید هوشیارتر باشند.
استعلام هایی که برای تایید و تعهد و شایستگی یک مدیر گرفته می‌شود فقط این نیست که بگوییم سوء سابقه ندارد . رهبر معظم انقلاب فرمود تا بن دندان به انقلاب اسلامی عقیده داشته باشد باید این جهات مثبت را احراز کرد ،داشتن سوابق انقلابی، باورها و اعتقادات دینی در ظاهر و باطن،سوابق روشن و مفید سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و دیگر شرایط لازم را داشته باشد در این جهت ممکن است نقص قوانین باشد، مجلس شورای اسلامی این کاستی ها را برطرف کند شما مشاهده میکنید که برخی از کشورها چگونه راه نفوذ شبکه های اجتماعی را به روی خودشان بسته اند. ولی شبکه های اجتماعی ما در کشور اسلامی قاعده و قانونی ندارد. باید برای اینها قاعده و قانون روشن و شفافی را مصوب کرد و مجلس شورای اسلامی و شورای عالی فضای مجازی در این جهت قوانین لازم را تصویب کند و راه نفوذ را ببندد.

شنبه،روز بزرگداشت فرماندهان شهید عالی دفاع مقدس

در این هفته دفاع مقدس، روز شنبه شهادت سرداران شهید اسلام فلاحی ،فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا در سال ۱۳۶۰ است و روز شنبه به عنوان روز بزرگداشت فرماندهان شهید عالی دفاع مقدس نام گذاری شده است که این روز را گرامی میداریم و نامشان بلند و پرافتخار و راهشان پررهرو باشد.

دوشنبه،روز همبستگی و هم دردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی

روز دوشنبه که شما در همین روز که روز جمعه است پیشاپیش همبستگی و همدردی خودتان را با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی با راهپیمایی خودتان ان شاءالله نشان خواهید داد.

 

 

راهپیمایی نمازگزاران و مردم ولایتمدار خرم آباد پس از نماز جمعه  در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی

1403/7/6