نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه های شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه های شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اسفند 24, 1400
237 بازدید

نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه های شهرستان خرم آباد با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار گردید. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: حاکمیت […]

نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه های شهرستان خرم آباد با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در نشست صمیمی روحانیون و ائمه جماعت دانشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: حاکمیت در زمین موکول به ایمان و عمل صالح است و خوشا به حال آنان که بتوانند در این مسیر قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه وعده خداوند تخلف ناپذیر است و خوشا به حال کسانی چه در زمان غیبت و چه در زمان ظهور بتوانند در استقرار حاکمیت خدا تلاش کنند، گفت: مسیر حاکمیت دین خدا ایمان و عمل صالح است کمااینکه در مقاطع ای هم حاکمیت دین خدا بر عهده صالحان بوده است.

شاهرخی بر لزوم برگزاری نشست‌های هماهنگی و دورهمی‌های روحانیون دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: روحانیون دانشگاه‌ها دورهمی‌ها و نشست های هماهنگی بسشتری داشته باشند و از ظرفیت‌های همدیگر بیشتر استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: معدل زمان گفت‌وگوی سالم مبتنی بر اخلاق و بدون پرخاشگری هم در عموم مردم هم در جامعه نخبگانی ارتقا دهیم تا جایی که بتوانیم چندین ساعت با هم گفت‌وگو کنیم و حتی اختلاف نظر داشته باشیم ولی کینه و کدورتی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه استادی که سر کلاس می‌رود و تدریس می‌کند با مباحثی روبرو و درگیر است که ممکن است مسئول نهاد از آن اطلاع نداشته باشد، گفت: گاهی هم مسائلی وجود دارد که نهاد از آن مطلع است اما اساتید از آن اطلاع ندارند که در این راستا باید حتما هم‌افزایی‌ها را گسترش داده و خودمان را پیدا کنیم.

وی گفت: مشکلات استان از جمله تبعیض، فاصله عدالت اجتماعی، توصیه‌های فراقانونی، عدم توسعه متوازن در سطح استان‌‌‌ها و درون استان اهم مشکلاتی است که باید مد نطر قرار گبرد از طرفی رویش‌های انقلاب هم جای خود محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و با اشاره به اینکه وقتی چیزی گفتمان شود و همه آن را بگویند و مطالبه کنند قطعا آن مشکل برطرف می‌شود، گفت: هیئت اندیشه‌ورز دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان فعال است و این آمادگی برای برگزاری نشست‌های هماهنگی وجود دارد.

 

1400/12/23