مراسم آغازین دهه مبارکه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط ستاد برگزاری این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان

مراسم آغازین دهه مبارکه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط ستاد برگزاری این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 12, 1399
292 بازدید

?مراسم آغاز دهه فجر در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است. ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مراسم آغازین دهه مبارکه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط ستاد برگزاری این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی […]

?مراسم آغاز دهه فجر در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مراسم آغازین دهه مبارکه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط ستاد برگزاری این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، دکتر خادمی استاندار استان لرستان، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان، مدیران دستگاه های اجرایی استان ، یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در مصلی الغدیر خرم آباد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم آغاز دهه فجر در مصلی الغدیر شهر خرم آباد با بیان اینکه بر اساس تعبیر مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن به مثابه عید فطر، عید قربان و عید غدیر است، اظهار داشت: عید فطر است چون ملت ما دوران سختی را پشت سر گذاشت تا به این ایام رسید.

?وی با اشاره به اینکه طبقات مختلف مردم، روحانیت، اساتید، دانشگاهیان، معلمان، کشاورزان، اصناف و… سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند تا این ایام، دهه فجر و ۲۲ بهمن برای ما رقم خورد، افزود: باید به روحانیت و پیشینه روحانیت در استان افتخار کنیم.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه روحانیت لرستان پیشینه درخشان و تاریخی داشته‌اند، افزود: همه اقشار این چنین بودند، اساتید، فرهنگیان، دانشگاهیان و… در دشواری بودند.

?حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به نقش مؤثر رزمندگان و مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی انقلاب، بیان داشت: فرزندانی از این ملت به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا این دهه فجر رقم خورد.

?وی، افزود: جوانان حزب الهی در لرستان در مقابل نیروهای شاهنشاهی مقاومت کردند، کوچه به کوچه و خیابان به خیابان با آنها نبرد و هماوردی کردند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه دهه فجر برای ما عید قربان و عید غدیر است، گفت: معارف اسلامی و اهل بیت (ع) بعد از پیروزی انقلاب در میان جوانان و اقشار مختلف گسترش پیدا کرد.

?حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه از دهه فجر و دستاوردهای دهه فجر باید پشتیبانی و حمایت کنیم، ادامه داد: عزم جوانان و گروههای انقلابی مثال زدنی است و با عزمی راسخ، ایمانی مملو از عشق به خدا، اهل بیت و شهدا برنامه ریزی می‌کنند.

?وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر، بیان داشت: این اقدامات جای قدردانی و تشکر دارد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه دهه فجر حصار استبداد، استعمار و استثمار را تخریب کرد، افزود: ما هنوز در ابتدای راه هستیم، البته در این مسیر مشکلات بر سر راه هست و برای رسیدن به آرمان‌ها باید مقاوم و استوار حرکت کنیم.

?حجت الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: در یک سال اخیر، اقدامات مطلوبی در استان صورت گرفته، محورهای فعالیت دیگری در استان باز شده است و برخی از بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به طور جدی تر پای کار آمده‌اند.

?وی با تاکید بر همت، کار مضاعف و شبانه روزی در راستای به سرانجام رسیدن این اقدامات، عنوان کرد: در باقی مانده از عمر دولت، اگر این اقدامات دنبال شوند به طور حتم بیش از هزار میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، تولید، اشتغال و…سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: این مجاهدت‌ها از سوی دولت، مدیران و مردم باید ادامه پیدا کند و خستگی ناپذیر این مسیر را ادامه دهیم.

99/11/12

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

برچسب‌ها: