شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است.

شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است.
شهریور 18, 1399
324 بازدید

در دیدار با خانواده شهید بیرانوند ، شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سفر خود به بخش […]

در دیدار با خانواده شهید بیرانوند ،

شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سفر خود به بخش معمولان ، با خانواده شهید بیرانوند دیدار کرد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با ذکر این مطلب که شهدا چشم و چراغ ملت هستند ، یادآور شد ؛ برای ما توفیقی شده دیدار از خانواده ای که اینچنین شهیدی را تربیت و تقدیم اسلام نمودند .منزلت و جایگاه خانواده های شهدا نیز همانند خوده شهدا رفیع است و ثوابی کمتر از ثواب شهدا ندارند .

وی در ادامه گفت ؛ مشعل فروزانی که شهدا برافروخته اند ، راه علویست که به وسیله شهدا بلند شده و بعد از شهدا نیز به دست صالحین است ، همان هایی که راه شهدا را ادامه میدهند که البته مصداق صالحین ، خانواده های شهدا هستند .

نماینده ولی فقیه با این عنوان که شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است ، در پایان افزود ؛ راه شهدا ادامه دارد و نظام اسلامی مقتدرانه به راهش ادامه میدهد البته مقاومت خانواده های شهدا در رسیدن نظام اسلامی به اهدافی که دارد ، بسیار اثربخش است ، براین اساس، عدم موفقیت دشمن بخاطر حضور مردم و خانواده های شهداست و این وظیفه ما را در جهت خدمت به مردم و نظام اسلامی و کسب رضایت مردم سنگین میکند .