ستاد مدیریت بحران لرستان به کمک مردم دلفان بشتابد.

ستاد مدیریت بحران لرستان به کمک مردم دلفان بشتابد.
اسفند 10, 1398
493 بازدید

نماینده ولی فقیه در لرستان: ستاد مدیریت بحران لرستان به کمک مردم دلفان بشتابد. ? نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سیل اخیر برای مردم نورآباد سنگین بود و خسارات فراوانی را وارد کرده لذا ستاد مدیریت بحران استان باید امکانات خود را برای کمک به مردم این شهرستان گسیل کند. […]

نماینده ولی فقیه در لرستان:
ستاد مدیریت بحران لرستان به کمک مردم دلفان بشتابد.

? نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سیل اخیر برای مردم نورآباد سنگین بود و خسارات فراوانی را وارد کرده لذا ستاد مدیریت بحران استان باید امکانات خود را برای کمک به مردم این شهرستان گسیل کند.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه لرستان حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در حاشیه بازدید از مناطق محروم و سیل زده میربگ جنوبی دلفان افزود: خسارات سیل در نورآباد بیش از سایر مناطق لرستان بوده و ستاد بحران دلفان وظایف خود را بخوبی انجام داده اما امکانات این ستاد محدود است و مدیریت ستاد بحران لرستان علاوه بر کمک خود باید از دیگر استانها نیز کمک بگیرد تا مشکلات مردم منطقه کاهش یابد.

? وی، با بیان اینکه براثر سیل اخیر خسارات سنگینی به زیرساخت های شهرستان دلفان وارد شده است، بیان کرد: مدیریت بحران استان در این موقعیت حساس درمنطقه حضور یابد تا با همکاری و همدلی امام جمعه نوراباد و فرماندار دلفان مشکلات مردم مرتفع گردد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: در یکی از روستاهای منطقه بنام ده یوسفیان پل ارتباطی مسیر تخریب شده است که مردم این روستا و ۲ روستای دیگر به سختی از یک راه باریک تردد می کنند.

? حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: ساکنان این روستا بچنا برای تامین آذوقه مشکل دارند که امیدواریم دراسرع وقت برای کمک رسانی به انان اقدام گردد.

?وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رض) کار توزیع اقلام غذایی در این شهرستان آغاز شد.

?وی افزود: مشکلات زیرساختی مردم سیل زده منطقه بایستی بصورت اساسی حل گردد و مدیریت بحران لرستان برای حل این مشکلات برنامه ریزی نماید.

?وی یادآور شد: درحال نامه نگاری و مکاتبات از مسئولان هستیم تا زمینه کمک رسانی و حل مشکلات زیرساختی مردم سیل زده منطقه فراهم گردد.

?امام جمعه خرم آباد، با تجلیل از صبر و بزرگواری مردم لرستان گفت: این مردم در همه بحران ها و آزمون ها سربلند بیرون آمده اند و به یاری خداوند با تدابیر مسئولان و همکاری مردم از این مشکل هم عبورخواهند کرد .

?در پایان امام جمعه خرم آباد به مناطق محروم سیل زده میربگ شهرستان دلفان سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم سیل زده قرار گرفت و نسبت به پیگیری برای حل مشکلات آنان قول مساعد داد.