حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.
خرداد 18, 1403
115 بازدید

سفر دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور به استان لرستان عصر جمعه ۱۴۰۳/۳/۱۸ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. مشروح […]

سفر دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور به استان لرستان

عصر جمعه ۱۴۰۳/۳/۱۸ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

مشروح خبر دیدار دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور با نماینده ولی فقبه در استان لرستان وامام جمعه خرم آباد استان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

امربه معروف اساسی ترین اقدام برای ترویج دیگر ارزش ها است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امربه معروف اساسی ترین اقدام برای تروج دیگر ارزش ها است که همراهی و همکاری همه نهادها در این حوزه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، در دیدار با دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور اظهارداشت: هماهنگی لازم بین اعضای ستاد برای انجام وظیفه‌ای که بر دوش دارند و پشتیبانی مجموعه امنیتی و نیروی انتظامی لازم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آسیب های موجود در کلان شهرها به دیگر استان ها ورود پیدا می کند، باید جلوی این آسیب ها گرفته شود.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد، وزارت علوم و وزارت صمت در مورد طراحی لباس و مد وظایفی بر عهده دارند و باید انجام دهند. گفت: در انجام وظایف و عمل به قوانین و آیین نامه ها نباید کوتاهی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دشمن هر روز در حال طراحی توطئه و نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است و باید برای مقابله با توطئه های دشمن همراه و همگام شویم.

وی گفت: امربه معروف و نهی از منکر مبحث اصلی و پایه ای است، اگر نظام و مردم بتوانند در جهت اصلی راهبردها، برنامه ها را به خوبی انجام دهند بقیه فرایض نیز در همه زمینه ها صورت می گیرد.

1403/3/18