جلسه کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

جلسه کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.
آذر 23, 1399
318 بازدید

  ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز بیست و دوم آذر ماه، جلسه کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماينده ولي فقيه در استان لرستان و اعضای محترم کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان […]

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز بیست و دوم آذر ماه، جلسه کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماينده ولي فقيه در استان لرستان و اعضای محترم کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان در حال برگزاری است.

 

✅  نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک جمهوری مردمی مبتنی بر احکام اسلامی و معارف دینی است اظهار داشت: جمهوری به معنای آن چیزی است که مردم تعلق دارد و حکومت اسلامی یعنی پایه و اساس براساس احکام دینی و شریعت اسلامی است .

?وی افزود:به طور یقین در جمهوری اسلامی ملاک مسئولیت ها دانایی و توانایی در خدمتگزاری به مردم و تعهد است، بنابراین کسی که در خدمت گزاری به مردم داناترین و تواناترین است و بیشترین تعهد را به احکام اسلامی داراست شایسته ترین فرد برای پذیرش و انتخاب مسئولیت ها و خدمتگزاری مردم است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: راه رسیدن به جمهوری اسلامی سخت و دشوار بود، چون نظام سلطه با بهره گرفتن کلیه امکانات بیش از دو قرن با برنامه ریزی به دنبال دین زدایی و اسلام زدایی بود ولی به لطف خداوند ، هوشمندی امام راحل و استقامت و پایمردی مردم ۲۲بهمن ۵۷ پیروزی برای ملت ایران رقم خورد.

?وی بیان کرد: با وجود سختی ها و مشکلاتی همچون تحریم، توطئه کودتا، ترور، ایجاد آشوب های داخلی و تحمیل جنگ خارجی ملت ایران در ۲۲ بهمن پیروز شد و در تداوم انقلاب نیز این مسیر سخت تاکنون طی شده و مردم استان لرستان در این معبر قبل و پس از پیروزی انقلاب، و همچنین ۸ سال دفاع مقدس سرافرازانه و سربلند عمل کردند.

?حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از لرستان به عنوان مرکز تدین و انقلابیگری یاد می کنند گفت: به طور یقین استان لرستان به عنوان یک مرکز تدین و انقلابیگری باید دارای برنامه هایی در شان این مرکز تدین و انقلابیگری باشد.

?وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری ۲۲بهمن متفاوت تر از سالهای گذشته باید تولید محتوا همراه با نوآوری، اندیشه، فکر و برنامه ریزی باشد و همچنین کارگروههای ستاد دهه فجر در راستای جذابیت برگزاری مراسم ملی و مذهبی تلاش کنند .

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط فعلی باید با بهره گیری از هنر فاخر سعی کنیم پیام انقلاب و نظام اسلامی را درقالب هنر به دنیا معرفی کنیم. در همین راستا باید از ظرفیت صاحبنظران این عرصه استفاده کنیم.

?وی اظهار داشت: مردمی بودن برنامه های ملی و مذهبی ایران و حضور جوانان ، نوجوانان و کلیه اقشار امر منحصر به فردی است که باید این دستاورد را حفظ کنیم و همچنین سعی کنیم نه تنها در دهه فجر بلکه در تمام ایام سال وقبل از شروع جلسات ادارات حتی با یک تماس تلفنی و یا تصویری با جانبازان جویای حالشان باشیم که این امر نشان می دهد به یاد رشادت ها و فداکاری های جانبازان هستیم.

?حجة الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در دهه بصیرت نیازمند قلم زنی و مقاله نویسی در نشریات در راستای روشنگری در رابطه با اتفاقات این دهه هستیم چرا که اگر اقدام نکنیم عده ای تاریخ را تحریف می کنند و همچنین صدا و سیما از کارشناسان مرتبط با این موضوع دعوت کند.

?وی همچنین تجلیل از مبارزات علما و روحانیون استان لرستان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که برخی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و برخی دیگر در جوار رحمت الهی قرار گرفتند از نکاتی بود که حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان در گرامیداشت دهه فجر بر آن تاکید کردند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر توجه به محرومان و مواسات باید در دهه فجر و بصیرت عنوان کرد: نقش بانوان در دوران انقلاب بسیار پررنگ است در همین راستا باید از طریق صدا و سیما نقش آنها بازگو شود.99/9/22

 

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

 

 

برچسب‌ها: