تشکر نماینده ولی فقیه از کادر درمانی بیمارستان ها

تشکر نماینده ولی فقیه از کادر درمانی بیمارستان ها
اسفند 11, 1398
525 بازدید

تشکر نماینده ولی فقیه از کادر درمانی بیمارستان ها و مطالبه ایشان از دستگاه های ذی ربط جهت تنظیم و توزیع اقلام پزشکی مورد نیاز مردم استان امروز صبح ۱۱ اسفند ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان لرستان ، دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان […]

تشکر نماینده ولی فقیه از کادر درمانی بیمارستان ها و مطالبه ایشان از دستگاه های ذی ربط جهت تنظیم و توزیع اقلام پزشکی مورد نیاز مردم استان

امروز صبح ۱۱ اسفند ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان لرستان ، دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ، آقای صفی خانی رئیس سازمان صمت استان لرستان، آقای براری رئیس اداره تعزیرات حکومتی استان لرستان جلسه‌­ی ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، سازمان صنعت و معدن استان لرستان، اداره تعزیرات حکومتی استان لرستان به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و مطالبه ی نماینده ولی فقیه از دستگاه های ذی ربط جهت تنظیم اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در محل دفتر نماینده ولی فقیه لرستان تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امروز در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همچنین مدیران کل سازمان صمت و تعزیرات استان با موضوع اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در استان لرستان با بیان اینکه حرکت و تحرک همیشه همراه با فراز و نشیب است اظهار داشت: اگر انسان بدون تحرک باشد فراز ونشیب ندارد ولی وقتی تحرک وفعالیت باشد به طور طبیعی فراز و نشیب دارد و هرچه عزم انسان محکمتر و با صلابت باشد سختی مثل یخ در برابر عزم و اراده آب می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: خوشبختانه با عزم و اراده ملت و دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ها، پزشکان، پیراپزشکان ، پرستاران و مجموعه کارمندان شریف آن دانشگاه در سراسر استان که در جبهه جهاد هستند با عزم و اراده آهنینی که در وجودشان است مشکلات اساسی را حل می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مشکل اصلی کشور برنامه ۲۵۰ساله نظام سلطه استکباری و فرهنگ مادی غرب بود که با لطف الهی و مجاهدت های امام راحل و حمایت و جان فشانی مردم مسلمان، متعهد و ولایت مدار در ۲۲بهمن ۵۷ این برنامه ها را از بین برد و بقیه مشکلات هر چه باشند حل خواهد شد.

وی بیان کرد: از این رو شایسته است از زحمات مجموعه کادر درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و همه ی شهرها تقدیر و تشکر نمایم. چراکه یک شب پرستاری ثواب سالها عبادت و اجر بی کران را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:روزهای اول شیوع ویروس کرونا در استان شاهد آشفتگی در سطح بازار و توزیع اقلام بهداشتی بودیم و مردم این پرسش را دارند که چرا در این استان هنوز نظام توزیع شکل صحیح خود را پیدا نکرده است.

وی تصریح کرد: مردم از زبان مسئولین بهداشت و درمان مطالبی را می شنوند ولی وقتی به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند خلاف آن را مشاهده می‌کنند که امیدواریم با هماهنگی صنعت معدن و تجارت و سازمان تعزیرات شاهد وقوع چنین اموری نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید جامعه هدف خود را برای توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، مشخص کند که افراد سودجو نتوانند از این فرصت سوء استفاده کنند.

وی اظهار داشت: علوم پزشکی با در نظر گرفتن اولویت ها، مکان های عمومی، حاشیه های شهرها و مساجد را ضد عفونی کند و همچنین زمینه های لازم را برای تولید اقلام بهداشتی با احداث و راه اندازی کارگاه های تولید مواد بهداشتی فراهم کند و این بسیار اهمیت دارد، البته انتظار می رود با توضیحاتی که مدیران حاضر در این جلسه ارائه نمودند، خصوصا جناب آقای دکتر نیکبخت شاهد بهبود وضعیت توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان باشیم در غیر این صورت مردم در این زمینه بهترین داور هستند.

وی در پایان افزود: از مردم درخواست می نمایم که از خرید اقلام بهداشتی مازاد بر مصرف خودداری کنند تا این اقلام به دست همه برسد و فروش این اقلام بالاتر از نرخ مصوب در این موقعیت حساس فعلی حرام و عملی ضد مردمی است و به زودی در جمع مجموعه ی خدوم و کوشا کادر درمانی دانشگاه علوم پزشگی حضور خواهم یافت.

انتهای خبر/