به مناسبت عید مبعث ؛

به مناسبت عید مبعث ؛
فروردین 2, 1399
457 بازدید

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و عید مبعث بهار دلها که در آن حضرت محمد به اذن خدا به پیامبری برگزیده شد را تبریک می گوییم. حضرت محمد صلی الله علیه و آله پیوسته خوشرو ، نرم خو و مهربان بود . هرگز صدایش را […]

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و عید مبعث بهار دلها که در آن حضرت محمد به اذن خدا به پیامبری برگزیده شد را تبریک می گوییم.

حضرت محمد صلی الله علیه و آله پیوسته خوشرو ، نرم خو و مهربان بود . هرگز صدایش را بلند نمی کرد و زبان به ناسزا نمی گشود . از کسی عیبجویی و ستایش نمی کرد . هنگام نشستن باوقارترین بود . پاکدامن ترین مردم بود. به اطرافیانش احترام بسیار می گذاشت. در برابر آنان پایش را دراز نمی کرد . هرگاه جا برای نشستن تنگ بود ، برایشان جا باز می کرد . بسیار ساکت و خاموش بود . جز به ضرورت سخن نمی گفت . خنده هاش تبسم بود.

مجلسش مجلس بردباری و حیا و خیر و امانت بود و در آن صداها بلند و زبانها به بدگویی گشوده نمی شد. جامع سخن می گفت . نه بی جهت سخنی می افزود و نه چیزی فرو می گذاشت . گاه از سخن باز می ایستاد تا شنونده گفتارش را بفهمد و حفظ کند . در سلام گفتن بر دیگران پیشی می جست . اگر یکی از اصحابش را سه روز نمی دید ، جویای حالش می شد.

فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام را به محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای و عموم مردم مسلمان بالاخص مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.