به‌مناسبت بازگشت افتخارآمیز آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و آزادگان سرافراز شهرستان خرم‌آباد و چگنی برگزار شد.

 به‌مناسبت بازگشت افتخارآمیز آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و آزادگان سرافراز شهرستان خرم‌آباد و چگنی برگزار شد.
مرداد 30, 1403
34 بازدید

آزادگان ذخایر معنوی و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند نماینده ولی فقیه در لرستان: آزادگان ذخایر معنوی و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند. به‌مناسبت بازگشت افتخارآمیز آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آبادوجمعی از روحانیون و حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، […]

آزادگان ذخایر معنوی و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان: آزادگان ذخایر معنوی و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

به‌مناسبت بازگشت افتخارآمیز آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آبادوجمعی از روحانیون و حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ومسئولان و آزادگان سرافراز شهرستان خرم‌آباد و چگنی شامگاه ۲۸ مردادماه در مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با بیان اینکه آزادگان ذخایر معنوی و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: انتظار می‌رود این گنجینه ارزشمند به نسل جوان منتقل شود.

ایشان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس قطعه‌ای ازتاریخ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جنگ، غارت و تهاجم بد است ولی دفاع، مقدس است و در این قطعه دفاع مقدس گروهی باحضورشان برای دفاع از ملت مستحکم ایستادند و این کشور را از طراحی‌های دشمن مصون نگه داشتند که جمعیتی از آنان آزادگان سرافراز هستند، افزود: آزادگان در میدان نبرد مردانه جنگیدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و تمام لحظه‌های حضورتان در اسارت معامله با خداوند، عبادت و صدقه جاریه بوده است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌ای برای همه ملت هستند و همین مقاومت، ایثار و فداکاری آزادگان سرافراز قابل وصف نیست، ادامه داد: این ذخیره ارزشمند است که دشمنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

شاهرخی با اشاره به اینکه آزادگان از کارآزموده‌ترین و شایسته‌ترین فرزندان این ملت و سربازان انقلاب اسلامی هستند و این ملت همچنان به فداکاری آزادگان سرافراز نیازمند است، اظهار کرد: انتظار می‌رود آزادگان این گنجینه معنوی را که همراه دارند را به نسل جدید منتقل و نسل جوان و نوجوان ما از وجود شما بهره‌مند شوند.

1403/5/28