برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان 

 برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان 
مهر 18, 1400
582 بازدید

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، سردار الهی فرمانده انتظامی استان لرستان، فرماندهان نظامی استان و شخصیت‌های ارشد استانی برگزار شد. در این مراسم با اهدای لوح از خانواده معظم […]

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، سردار الهی فرمانده انتظامی استان لرستان، فرماندهان نظامی استان و شخصیت‌های ارشد استانی برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح از خانواده معظم شهیدان، جانبازان، پلیس افتخاری نمونه و نیروهای برتر انتظامی استان لرستان در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

 در ادامه این مراسم یگان‌های نظامی و انتظامی با آمادگی کامل در صفوفی منظم آئین رژه و سان را برگزار کرده و گوشه‌ای از اقتدار، آمادگی و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،اظهار داشت: امنیت پایدار کشور را مرهون تلاش نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هستیم.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطر ۶۳۰۰ شهید استان لرستان و ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی افزود: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌فرمایند «نیروهای مسلح به اذن خداوند تبارک و تعالی قلعه و سپر ملت در مقابل دشمنان و حافظ و نگه‌دار دین خدا هستند؛ مایه زینت و سربلندی و سرافرازی حاکمان هستند.»

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: عزت و شکوه دین در مجاهدت نیروهای مسلح و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است و اگر کشور ما در هوا و دریا و خشکی از امنیت پایداری برخوردار است؛ در سایه نیروهای مسلحی است که در تامین تجهیزات و خودکفایی بر توان داخلی خود تکیه کرده و با ایمان و صلابت و عزم و اراده آهنینی که برخاسته از ایمان خداوند و رسول خدا و پیشوایان معصوم است امنیت کشور را تضمین کرده است.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: دو ویژگی اتکا ء بر توان داخلی و ایمان و عزم و اراده آهنین است که امروزه سبب شده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جزء برترین نیروهای مسلح در جهان به شمار آید.

وی بیان داشت: درسایه درایت و تدبیر امام راحل(ره) و مقام‌معظم رهبری است که شکوه و عظمت ملت و نیروهای مسلح به نمایش درآمده است و اگر ملتی بخواهد سرافراز و سربلند باشد باید نیروی مسلحی همچون نیروی مسلح جمهوری اسلامی داشته باشد.

 امام جمعه خرم آباد افزود: خداوند را به‌ سبب اتحاد، وحدت و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی ،امنیتی و قضایی سپاسگزاریم .

وی اظهار داشت: آینده برای استان ما روشن است و با یاری خدا و با تکیه‌ برتوان داخلی و ظرفیت‌های مادی، طبیعی و خدادادی و نیروهای متخصص و متعهدی که در استان داریم؛ می‌توانیم بر مشکلات انبوه فائق آییم و آینده‌ای روشن را برای استانمان رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه امنیت پایدار پایه پیشیرفت است تصریح کرد: امنیت جزء اصولی‌ترین نیازهای یک ملت برای رسیدن به ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی است و الحمدالله هم در سطح کشور و هم در سطح استان درسایه نیروهای انتظامی این امنیت را داریم.

وی افزود: نیروی انتطامی در مبارزه با قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر و افراد شرور و در ایجاد امنیت ، محکم و باصلابت عمل می‌کند.

 

1400/7/17