برگزاری طرح سراسری مهر تحصیلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد 

برگزاری طرح سراسری مهر تحصیلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد 
شهریور 21, 1400
349 بازدید

مراسمی در حسینیه حبیب بن مظاهر به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ، با عنوان طرح سراسری مهر تحصیلی به منظور اهداء نوشت افزار و کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند استان لرستان […]

مراسمی در حسینیه حبیب بن مظاهر به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ، با عنوان طرح سراسری مهر تحصیلی به منظور اهداء نوشت افزار و کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند استان لرستان از محل درآمد موقوفات استان لرستان و کشور برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه طرح سراسری مهر تحصیلی که در حسینیه حبیب بن مظاهر که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد بابیان اینکه در فرهنگ و معارف اسلامی به دنبال تقوا اعمال صالح ذکر می شوند اظهار داشت: تقوا همراه با عمل صالح است.

وی افزود: امروز رزمایشی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و ملزومات و لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم از محل موقوفات استان و کشوری تهیه و توزیع می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ملزومات و لوازم التحریر تهیه شده در سطح استان از طریق ادارات سازمان اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

وی بیان کرد:تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند شبیه به خرید سال نو است و امری ماندگار است که خاطرات خوشی برای دانش آموزان و خانواده های آنها برجای می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن قدردانی از کمک های خیرین و نیکوکاران گفت: از کلیه خیرین و نیکوکاران تقدیر و تشکر می کنیم که در این شرایط سخت معیشتی که به دلیل کرونا ایجاد شده است مردم را یاری کردند و امیدواریم اینگونه کمک ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

1400/6/20