آئین افتتاح مسجد امام حسین (ع) کوی ارتش با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

آئین افتتاح مسجد امام حسین (ع) کوی ارتش با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان
مرداد 9, 1400
451 بازدید

 آئین افتتاح مسجد امام حسین (ع) کوی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار گردید. در این افتتاح مسجد امام حسین (ع) با ۳۲۰ متر مربع توسط موسسه خیریه عمران مساجد کشور ساخته شد‌. حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، چهارشنبه هفتم […]

 آئین افتتاح مسجد امام حسین (ع) کوی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار گردید.

در این افتتاح مسجد امام حسین (ع) با ۳۲۰ متر مربع توسط موسسه خیریه عمران مساجد کشور ساخته شد‌.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، چهارشنبه هفتم مرداد در آیین افتتاح و مسجد امام حسین(ع) کوی ارتش خرم‌آباد که توسط موسسه خیریه عمران مساجد کشور و با زیربنای ۳۲۰ متر ساخته شده است، اظهار کرد: مسجد مکانی برای جذب جوانان و نوجوانان و پیوستن آنان به صفوف اقامه نماز و روشن نگه داشتن ذکر الهی است.

وی فعالیت در ساخت مسجد را توفیقی از جانب خداوند متعال دانست و گفت: برخی از افراد در دنیا به‌دنبال ثروت هستند اما انسانهایی هم وجود دارند چراغ ذکر الهی را روشن نگه می دارند و برای حضور جوانان در برنامه‌های اخلاقی در مساجد تلاش می کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با یادآوری اینکه خدمت به مسجد نصیب کسانی می‌شود که اهل خشوع و خضوع هستند و نماز را برپا می دارند، افزود: کافران شایستگی ساختن مسجد ندارند از طرفی هر کسی که در مسیر مسجد و مسجد سازی باشد توفیق الهی نصیب او شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در حدیث نبوی آمده است خداوند در ازای ساخت یک وجب مسجد، یک شهر به سازنده مسجد عطا می‌کند.

وی بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی مساجد کانون فرهنگی و هنری و بسیج در مسجد‌ امام حسین(ع) کوی ارتش تاکید کرد و گفت: سرمایه انسانی معنوی ما در قالب ۴۵۰۰ بسیجی در پایگاه بسیج و ۲۷ هزار عضو کانون‌های مساجد لرستان وجود دارد که می‌توانند آینده استان را به سمت توسعه و پیشرفت رقم بزنند.

 

1400/5/7