?دیدار رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان لرستان با نماینده ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعه خرم آباد

?دیدار رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان لرستان با نماینده ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعه خرم آباد
آذر 15, 1399
354 بازدید

به مناسبت روز جهانی معلولین؛ ?دیدار رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان لرستان با نماینده ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعه خرمآباد ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ؛ عصر امروز، به مناسبت روز جهانی معلولین آقای احمدی رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان […]

به مناسبت روز جهانی معلولین؛

?دیدار رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان لرستان با نماینده ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعه خرمآباد

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ؛ عصر امروز، به مناسبت روز جهانی معلولین آقای احمدی رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولین افلاک استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

?آقای احمدی در جریان این دیدار ضمن تبریک ۱۲ آذر ماه روز جهانی معلولین به تشریح فعالیتها و خدمات این انجمن در استان پرداخت.

#خبر_تکمیلی

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از انجمن حمایت از حقوق معلولان به مناسبت فرارسیدن روز معلول با بیان اینکه معلولیت نقص انسانی نیست اظهار داشت:معلولیت نقص جسمی است و به معنای ضعف در وجود انسان نیست.

?وی افزود: خداوند در آفرینش انسانها ظرفیت ها و استعداد هایی قرار داده است که به روح و حقیقت انسانها بر می گردد و گاهی ظرفیت ها و توانایی هایی در میان جامعه معلولان وجود دارد که ممکن است در میان افراد سالم وجود نداشته باشند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه بسیاری از معلولان به رشد علمی، معنوی رسیده و درموسسات علمی ،فرهنگی و خدماتی حضور فعال دارند که همین امر نشان می دهد معلولیت محدودیت نیست.

?وی با بیان اینکه اجتماع نیازمند حضور معلولان است بیان کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی قوانین بسیار خوبی برای معلولان در رابطه با تسهیلات شغلی، استفاده از اماکن ورزشی ،تامین خدمات توان بخشی و حمایت از معلولان و همچنین مناسب سازی اماکن اداری و عمومی مصوب شده است که نیازمند پیگیری انجمن های حمایت از معلولان است.

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir