⚫️ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (ره)

آبان 19, 1399
288 بازدید

⚫️ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (ره) ?متن پیام به شرح ذیل می باشد: ▪️بسم الله الرحمن الرحیم▪️ ▪️إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ▪️ ▪️ارتحال […]

⚫️ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (ره)

?متن پیام به شرح ذیل می باشد:

▪️بسم الله الرحمن الرحیم▪️

▪️إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ▪️

▪️ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

▪️این روحانی مجاهد و نستوه در همان دوران جوانی ضمن کسب فیض از علمای بزرگ حوزه های علمیه قم و خرم آباد، پا به عرصه مبارزه با رژیم ستمشاهی نهاد، ودر این راه دشواریها و سختیهای فراوانی را متحمل شد.

▪️سالها مقاومت، شکنجه، تبعید، راه پر مخاطره ای بود که آن فقید سعید با افتخار پیمود، و در راه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و راه نورانی امام راحل استقامت ورزید.

▪️در دوران مبارک جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های مختلف از جمله، تشکیل سپاه پاسداران و کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان، و مسئولیت عقیدتی نیروهای مسلح در استانهای لرستان، همدان، و خوزستان و مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خدمتگزاری نمود.

▪️آن عالم مبارز با بینش عمیق فرهنگی و اجتماعی و ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی که از آن برخوردار بود، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری “مدظله العالی” از ایشان عالمی مقبول ساخته بود.

▪️اینجانب ارتحال این روحانی خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی )،حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان، فرزندان و خاندان مکرم، و همه اقوام نسبی و سببی، و عموم مردم ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم پارسا که دارای کارنامه‌ای درخشان از جهاد و تلاش و فعالیت های گوناگون است، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می نمایم.

“و السلام علیکم و رحمة الله و بركاته”

《سید احمد رضا شاهرخی》

? ۹۹/۰۸/۱۳ مطابق با
۱۷/ربیع الاول/١٤٤٢ ه.ق