گردهمایی ائمه جمعه منطقه۱ استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

گردهمایی ائمه جمعه منطقه۱ استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مهر 6, 1400
225 بازدید

گردهمایی ائمه جمعه منطقه ۱ استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین حقیان و ائمه جمعه محترم در محل دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی […]

گردهمایی ائمه جمعه منطقه ۱ استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین حقیان و ائمه جمعه محترم در محل دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک استان لرستان با بیان اینکه در فردای قیامت پناهگاه مسلمانان رسول گرامی است اظهار داشت : پیامبر(ص) می فرمایند در قیامت کسی به من نزدیکتر است که صادق ترین فرد در سخن ، امانت را ادا کند و نیکوترین از جهت خُلق باشد.

وی افزود: ائمه جمعه مورد مراجعه افراد گوناگونی هستند و گاهی افرادی مراجعه می کنند که از دستگاه های اجرایی نا امید شدند ائمه جمعه باید با زبان آرام به دستگاه ها نقد منصفانه کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:ایت الله حسن زاده آملی می فرمودند لباس روحانیت ردای نبوت است که بر دوش ما است ،اگر ردای نبوت داریم باید سلوک و رفتارمان با مردم ردای نبوت باشد ،مردم از نبوت حرص،طمع ،گناه ندیدند وآنچه که دیدند همه فضیلت بوده پس از ما هم اینگونه انتظاردارند.

وی بیان کرد:مردم به رفتار وسلوک روحانیت توجه می کنند و اگر روحانی در رفتارش سلوک داشته باشد در پناه پیامبر (ص) است.

حجت لاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: ما وظیفه امامت جمعه را پذیرفته ایم و باید به عهدمان وفا کنیم.

1400/7/6